Galeria Malta nagradza

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-10-12 | 14:55

W poznańskiej galerii handlowej Malta są obecnie realizowane trzy programy, których beneficjentami są zarówno Klienci, jak i Najemcy Galerii. Malta Quality Awards, Malta VIP Club oraz jedna z największych kampanii cash back w historii polskiego rynku centrów handlowych – „Oddajemy 1 000 000 zł Klientom” – to programy, których celem jest budowanie jeszcze lepszych relacji z najważniejszymi grupami docelowymi galerii.

Galeria Malta zainaugurowała początek jesieni nowymi kampaniami prosprzedażowymi, których podstawą jest nagradzanieklientów za zakupy. W ciągu dwóch miesięcy poznańskie centrum handlowe zamierza przekazać Klientom 1 000 000 zł w postaci bonów. Akcja, która jest już na półmetku, cieszy się ogromnym powodzeniem i wszystko wskazuje na to, że docelowa kwota zostanie osiągnięta znacznie przed czasem.

W odróżnieniu od kampanii cash back, której odbiorcami są wszyscy Klienci dokonujący zakupów w Galerii Malta zgodnych z założeniami programu, kampania Malta VIP Club została stworzona z myślą o grupie Klientów marek uznawanych za premium. Segment prestiżowych brandów „z wyższej półki” jest w Galerii Malta bogato reprezentowany przez takie sklepy jak Henri Lloyd, Lacoste, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Gant, Guess czy Tous. Stali goście tych właśnie i podobnych salonów (ogólnie w programie uczestniczy osiemnaście sklepów) mogą w Galerii Malta skorzystać z bezpłatnych udogodnień i przyjemności jak wizyta u fryzjera, bilety do kina czy myjnia samochodowa.

Galeria Malta ściśle współpracuje z Najemcami. To do nich adresowany jest realizowany od początku kwietnia br. program Malta Quality, którego ważnym elementem jest konkurs Malta Quality Awards. Sklepy biorące udział w programie uzyskują dodatkowe korzyści dla swoich pracowników w postaci nagród, jakimi są karty przedpłacone, do wykorzystania podczas zakupów w Galerii Malta. Otrzymują je sklepy, które są zaangażowane w życie galerii i aktywnie uczestniczą m.in. w działaniach marketingowych, zebraniach Rady Galerii Malta czy warsztatach branżowych organizowanych przez zespół zarządzający obiektem. Celem programu jest podwyższanie jakości Galerii Malta i zacieśnienie relacji wynajmujący - najemca. 30 września br. zakończyła się druga edycja konkursu, w której zwyciężyły salony: KappAhl w kategorii „duży sklep”, Vans w kategorii „średni sklep” i Ziaja w kategorii „mały sklep”.


Jakość to słowo-klucz wszystkich naszych działań. Przez lata zdobywaliśmy zaufanie naszych Klientów i Najemców, budując strategię w oparciu o nasze niezaprzeczalne atuty, czyli niepowtarzalną lokalizację nad brzegiem Jeziora Maltańskiego, otwartość na otoczenie i adekwatność oferty do profilu centrum. Nasza praca przyniosła zamierzone efekty – według niezależnych badań staliśmy się ulubionym centrum handlowym mieszkańców Poznania. Poprzez wszystkie realizowane obecnie programy chcemy podziękować i nagrodzić naszych Klientów i Najemców za lojalność i wspólnie spędzony czas. Jesteśmy przekonani, że przed nami jeszcze wiele ciekawych inicjatyw, które jeszcze bardziej ugruntują pozycję naszego centrum na poznańskim rynku

– mówi Ewa Spychalska, asset manager z firmy Neinver, odpowiedzialna za Galerię Malta.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Malta

Galeria Malta nagradza

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.