W Galerii Malta dobrze prosperują nie tylko duże marki i butiki z zasobnymi kolekcjami. Dostępność różnorodnych form współpracy, elastyczne podejście zarządcy oraz mnogość stoisk i kiosków obecnych w centrum handlowym świadczą o tym, że poznańska Galeria to dobre miejsce na dotarcie z usługami i produktami do szerokiego grona odbiorców, także dla małego i średniego biznesu.
W Galerii Malta na bieżąco testowane są nietypowe rozwiązania i wdrażane innowacyjne pomysły, co przez lata stało się znakiem firmowym tego obiektu. Elastyczność we współpracy z najemcami galerii sprawia, że jest to miejsce również dla mniejszego biznesu, a powodzeniem cieszą się nie tylko duże powierzchnie do wynajęcia. Tętniące życiem pasaże na wszystkich poziomach stanowią najlepsze uzupełnienie i urozmaicenie oferty centrum.
- Nasze dotychczasowe obserwacje wskazują, że zaistnienie w Galerii Malta w formie tzw. STL (ang. «short term leasing») to znakomity sposób na rozpoczęcie lub rozwinięcie swojego biznesu na większą skalę. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest to, że łatwo stworzyć ekspozycję dla swoich usług czy produktów przy naprawdę niewielkim zaangażowaniu czasowym i finansowym. Mamy nadzieję, że uda nam się przekonać o tym wielu nowych usługodawców i producentów, którzy zapragną wkrótce pojawić się w Galerii Malta i jeszcze bardziej urozmaicić krajobraz naszego centrum – wyjaśnia Ewa Spychalska, asset manager z ramienia firmy Neinver.
Z każdym miesiącem w centrum handlowym pojawiają się nowe stoiska i kioski z różnorodnymi produktami. 9 kwietnia wystartował punkt 3mk, oferujący szkła i folie ochronne do telefonów, tabletów i smartwatchów. Pod koniec kwietnia w galerii pojawiła się marka Dr Candy, która oferuje słodkości, będące „lekiem bez recepty” na wszelkie dolegliwości. Z oferty można wybrać gotowe „lekarstwo” lub samodzielnie skomponować swój zestaw, wybierając odpowiednią proporcję, wielkość słoiczka i produkty spośród szerokiej gamy cukierków, żelków, gum i pianek. Miłośników słodkości ucieszy też punkt dostępny od 10 czerwca, czyli WOW Waffle, oferujący zupełnie nowy, niedostępny jeszcze na rynku europejskim produkt – wafle bąbelkowe, chrupiące na zewnątrz, wewnątrz wypełnione bogactwem nadzienia. Od 9 maja odwiedzający Galerię Malta mogą również kupić m.in. torby i zegarki O bag, balsamy EOS, obuwie Gummie i wiele innych na stoisku ENEDUE. Z początkiem czerwca ruszą dwa stoiska, w których będzie można nabyć profesjonalne produkty do pielęgnacji i stylizacji paznokci – NeoNail i Silcare, a w połowie miesiąca oferta kosmetyczna poszerzy się o La Quintessence, stoisko oferujące kosmetyki naturalne.
Ciekawe propozycje pojawiają się także na terenie wokół centrum handlowego. Obecność tego typu atrakcji wyraźnie wyróżnia Galerię Malta spośród innych poznańskich centrów handlowych. Z początkiem kwietnia, przy kładce prowadzącej do galerii, powstała wypożyczalnia Maltabike, umożliwiająca wypożyczenie m.in. roweru miejskiego, roweru e-bike, przyczepek i siedzisk rowerowych dla najmłodszych. Wypożyczalnia działa 7 dni w tygodniu, do końca września. Już wkrótce takich atrakcyjnych punktów jeszcze przybędzie. W Galerii Malta ruszył duży projekt wykorzystujący atrakcyjne otoczenie centrum. W ramach tego projektu 28 maja przed galerią pojawi się stoisko z popcornem i watą cukrową. Już teraz wiadomo, że od początku czerwca będą tu obecne także: Strefa Relaksu Cydru Lubelskiego – sprzedająca cydr i prosecco, jedyna taka w Poznaniu, Wege burgerownia Mixtura, Browarnia Fermentownia, kontener z sokami Sogo – marki znane mieszkańcom Poznania ze Starego Miasta, food trucki Meet&Veg4u, Made in Thailand i Barbecue IQ. Dodatkowo po 13 czerwca wystartuje ścianka wspinaczkowa. Galeria Malta nie zapomina również o najmłodszych –darmowy plac zabaw został uzupełniony o statek piracki.
Tagi: