Galeria Malta stawia na jakość – także, a może przede wszystkim, w relacjach z najemcami. Właśnie uruchomiła dla nich specjalny portal, który jest elementem długofalowego programu Malta Quality. To pierwszy tak rozbudowany program dla najemców w polskim centrum handlowym.
Z początkiem kwietnia w Galerii Malta ruszył unikalny portal dla najemców – nowe narzędzie usprawniające komunikację z dyrekcją centrum. Po zalogowaniu aktywni użytkownicy otrzymują informacje dotyczące najbliższych wydarzeń i inwestycji w Galerii Malta, a także najważniejsze wiadomości z rynku centrów handlowych i handlu detalicznego. Mogą szybko i wygodnie przesłać własne materiały promocyjne do publikacji na stronie internetowej i fanpage’u Galerii Malta na Facebooku. Łatwo skontaktują się z dyrekcją centrum, zgłoszą swoje uwagi, zostaną zaproszeni na spotkania Rady Galerii Malta i przygotowane dla nich warsztaty branżowe.
Poza tym portal stanowi platformę do obsługi Malta Quality Awards – startującego właśnie programu motywacyjnego dla najemców i ich pracowników. Jego celem jest stworzenie w Galerii Malta mechanizmów wzajemnej, ściślejszej współpracy z dyrekcją centrum i do podnoszenia jakości usług świadczonych na terenie galerii. Po zalogowaniu najemcy mogą znaleźć aktualne informacje o programie, sprawdzić swoje miejsce w rankingu i liczbę punktów otrzymanych za zaangażowanie w życie galerii. Dla zwycięzców dyrekcja Galerii Malta przygotowała atrakcyjne nagrody.
-
Galeria Malta jest jednym z pierwszych, jeśli nie pierwszym centrum handlowym w kraju, wprowadzającym tego typu narzędzie w komunikacji z najemcami. Mamy nadzieję, że będzie ono pomocne w codziennej pracy i ułatwi nam wdrożenie pierwszej edycji programu Malta Quality Awards, który z założenia ma pokazać wyjątkową i silną pozycję naszej galerii na tle innych obiektów – wyjaśnia Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta z ramienia firmy Neinver. -
Chcielibyśmy, aby dzięki szybkiemu przepływowi informacji, motywacja naszych najemców do udziału w programie i podejmowania nowych działań rosła – niewątpliwie będzie to korzystne dla nich, dla nas, a finalnie także dla naszych klientów. Nieustanne podnoszenie jakości we wszystkich aspektach działalności to nasz główny cel – dodaje.
Tagi: