75 tysięcy fanów na stronie Galerii Malta na portalu Facebook to wynik, który daje poznańskiemu centrum pierwsze miejsce w Poznaniu i siódme w Polsce pod względem popularności galerii handlowych. Centrum ma również profile na serwisach społecznościowych: Instagram i Pinterest. Ponadto jako jedna z pierwszych galerii handlowych w Polsce uruchomiła profil na Snapchacie.
Galeria Malta jest otwarta na nowe trendy w komunikacji. Dzięki takim akcjom jak „#slodkojestbycdobrym”, „Polowanie na Elfa”, „Mistrzowie Świątecznych Zakupów”, „Komplementów Nigdy Dość” czy „#WalentynkiwMalcie” liczba jej fanów na Facebooku systematycznie rośnie.
–
Nasz fanpage, w przeciwieństwie do innych tego typu, nie skupia się na informowaniu wyłącznie o dostępnych promocjach, ale stara się angażować i integrować mieszkańców Poznania wokół różnych aktywności związanych zarówno z Galerią Malta jak i terenami rekreacyjnymi w tej części Poznania – mówi Natalia Nawrocka, Event & PR executive Galerii Malta. –
Ponadto staramy się, aby fanpage wyróżniał bardzo dobry kontakt z fanami, dzięki temu centrum może pochwalić się bardzo szybkim czasem reakcji na przesyłane od nich zapytania – dodaje.
Galeria Malta umożliwia na swoim profilu na dodawanie ocen i recenzji dla obiektu. W pięciopunktowej skali osiągnęła bardzo wysoką notę 4,4.
Nowe wyzwania
Akcje przygotowywane przez Galerię Malta coraz częściej łączą ze sobą dwa światy – offline i online. Przykład stanowi konkurs walentynkowy, który toczył się równocześnie na Facebooku, Instagramie i w samej Galerii Malta. Żeby zdobyć nagrodę klienci musieli przyjść do centrum i sfotografować się z ogromnym pluszowym misiem. Kolejny krok stanowiło otagowanie zdjęcia oraz umieszczenie go w Internecie. Zabawę wspierano na profilu Facebook Galerii Malta. Dzięki dodatkowej promocji informacja o konkursie walentynkowym dotarła do ponad 65 tys. osób.
Plany na przyszłość to przede wszystkim dalszy rozwój fanpage na Facebooku, gdyż profil Galerii Malta znajduje się w ścisłym TOP 10 wśród wszystkich polskich centrów handlowych. Oprócz tego swoją uwagę zamierza nadal koncentrować na Instagramie i już planuje kolejne akcje na Snapchacie.
–
Działania na tej platformie wyróżniają nas wśród innych galerii handlowych. Pokazujemy zarazem, że rozumiemy sposób myślenie i sposób komunikowania się najmłodszych klientów Galerii, tych między 16-tym a 24-tym rokiem życia. To oni korzystają ze Snapchata, a swój wolny czas chętnie spędzają w galeriach – podkreśla Natalia Nawrocka.
Tagi: