Galeria Malta ekspertem od Social Media

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-03-29 | 11:05
75 tysięcy fanów na stronie Galerii Malta na portalu Facebook to wynik, który daje poznańskiemu centrum pierwsze miejsce w Poznaniu i siódme w Polsce pod względem popularności galerii handlowych. Centrum ma również profile na serwisach społecznościowych: Instagram i Pinterest. Ponadto jako jedna z pierwszych galerii handlowych w Polsce uruchomiła profil na Snapchacie.
Galeria Malta jest otwarta na nowe trendy w komunikacji. Dzięki takim akcjom jak „#slodkojestbycdobrym”, „Polowanie na Elfa”, „Mistrzowie Świątecznych Zakupów”, „Komplementów Nigdy Dość” czy „#WalentynkiwMalcie” liczba jej fanów na Facebooku systematycznie rośnie.
– Nasz fanpage, w przeciwieństwie do innych tego typu, nie skupia się na informowaniu wyłącznie o dostępnych promocjach, ale stara się angażować i integrować mieszkańców Poznania wokół różnych aktywności związanych zarówno z Galerią Malta jak i terenami rekreacyjnymi w tej części Poznania – mówi Natalia Nawrocka, Event & PR executive Galerii Malta. – Ponadto staramy się, aby fanpage wyróżniał bardzo dobry kontakt z fanami, dzięki temu centrum może pochwalić się bardzo szybkim czasem reakcji na przesyłane od nich  zapytania – dodaje.
Galeria Malta umożliwia na swoim profilu na dodawanie ocen i recenzji dla obiektu. W pięciopunktowej skali osiągnęła bardzo wysoką notę 4,4.
Nowe wyzwania
Akcje przygotowywane przez Galerię Malta coraz częściej łączą ze sobą dwa światy – offline i online. Przykład stanowi konkurs walentynkowy, który toczył się równocześnie na Facebooku, Instagramie i w samej Galerii Malta. Żeby zdobyć nagrodę klienci musieli przyjść do centrum i sfotografować się z ogromnym pluszowym misiem. Kolejny krok stanowiło otagowanie zdjęcia oraz umieszczenie go w Internecie. Zabawę wspierano na profilu Facebook Galerii Malta. Dzięki dodatkowej promocji informacja o konkursie walentynkowym dotarła do ponad 65 tys. osób.
Plany na przyszłość to przede wszystkim dalszy rozwój fanpage na Facebooku, gdyż profil Galerii Malta znajduje się w ścisłym TOP 10 wśród wszystkich polskich centrów handlowych. Oprócz tego swoją uwagę zamierza nadal koncentrować na Instagramie i już planuje kolejne akcje na Snapchacie.
–  Działania na tej platformie wyróżniają nas wśród innych galerii handlowych. Pokazujemy zarazem, że rozumiemy sposób myślenie i sposób komunikowania się najmłodszych klientów Galerii, tych między 16-tym a 24-tym rokiem życia. To oni korzystają ze Snapchata, a swój wolny czas chętnie spędzają w galeriach – podkreśla Natalia  Nawrocka.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-06-05 do 2016-06-05

Galeria Malta ekspertem od Social Media

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.