Galeria Katowicka na fali

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-10-10 | 13:02

Znaczące wzrosty w wielu obszarach i stabilizacja na rynku, 13 nowych marek i 23 umowy leasingowe – to podsumowanie działalności Galerii Katowickiej trzy lata po otwarciu. Do sukcesu galerii przyczyniły się innowacyjne kampanie, nowoczesna aplikacja lojalnościowa i niestandardowe rozwiązania w obszarze CSR i wayfindingu.

Galeria Katowicka, będąca własnością funduszu Meyer Bergman, została otwarta we wrześniu 2013 roku, jako część projektu rewitalizacji centrum Katowic. Oferuje 47,500 m kw. powierzchni handlowej z bezpośrednim dostępem do nowego dworca kolejowego, podziemnego dworca autobusowego i dwupoziomowego parkingu. W lipcu 2016 roku galeria uzyskała pozwolenie na poszerzenie części handlowej o kolejne 5 000 m kw., a wkrótce ten wielofunkcyjny kompleks zostanie rozbudowany o nowoczesny biurowiec  o pow. 20 000 m kw..


Znaczące wzrosty sprzedaży i footfallu
Od czasu otwarcia Galeria Katowicka notuje wzrosty najważniejszych wskaźników – sprzedaży i footfallu. Odwiedzalność Galerii rosła od niespełna 800 tys. w pierwszych miesiącach po otwarciu, do 1,2 – 1,3 mln osób miesięcznie obecnie. W ciągu 36 miesięcy funkcjonowania Centrum odwiedziło ponad 38,5 mln klientów, a szacuje się, że w okresie nadchodzących Świąt będzie około 1,5 mln. osób miesięcznie. Tym samym rok 2016 zamknie się wzrostem footfallu na poziomie ok. 14,5 mln odwiedzających.


Zdecydowanie rosną też wskaźniki sprzedaży, jakie osiągają najemcy Galerii Katowickiej – to ok. +22% w końcówce 2015 i w pierwszym półroczu 2016, do regularnych, stabilnych wzrostów +14% obecnie.
Nowe umowy, nowi najemcy
Galeria Katowicka podpisała 23 nowe umowy najmu i wszystko wskazuje na to, że do końca roku Centrum zostanie w 100% skomercjalizowane. W galerii pojawiło się 13 nowych marek, w tym Matras megastore (500 m kw.), You Dessert (26 m kw.), Diverse (400 m kw.) czy  Martes Sport (1000 m kw.). Oferta  dziecięca została wzmocniona o marki: 5.10.15. Reporter Young, Kreatywne Maluchy, by Kleoo, plac zabaw Fit4Kids oraz szkołę tańca Iskra.


- W ciągu ostatnich 24. miesięcy Galeria Katowicka zanotowała fantastyczne wyniki. Lokalizacja w sercu miasta i pełna integracja centrum handlowego z dworcem kolejowym i autobusowym oraz innymi kluczowymi elementami infrastruktury miejskiej i drogowej, w obszarze o największej – poza Warszawą - gęstości zaludnienia w Polsce, to niezaprzeczalne atuty przyciągające właścicieli wiodących marek i coraz większą  liczbę odwiedzających – mówi Peter Evans, Asset Manager, Europa Centralna I Wschodnia, Vice President Mayer Bergman.


Nowatorski program lojalnościowy i działania CSR
W 2016 roku Galeria Katowicka, jako pierwsza w Polsce, wprowadziła wielozadaniową, mobilną aplikację zakupową Navishopper. Po 9 miesiącach od momentu wdrożenia korzysta z niej już ponad 23 000 mieszkańców Katowic i Śląska. Wyniki badań pokazały, że 98,5% użytkowników  zmieniło swoje preferencje zakupowe, wybierając Galerię Katowicką na docelowe miejsce dużych, ale i drobniejszych zakupów.
Galeria realizuje również - wyjątkowy w skali międzynarodowej  - CSR-owy „Projekt Wyższy Poziom”. W jego ramach, wspólnie z dużymi instytucjami oraz małymi inicjatywami społecznymi, zrealizowała ponad 240 wydarzeń z zakresu szeroko pojętej kultury, nauki i sztuki.


Wszystkie dane wskazują, że Galeria Katowicka obrała właściwy kurs, a dalszy wzrost wskaźników jest synergią znaczących zmian w tenant-mix, zaawansowanego procesu rekomercjalizacji, a także stałej, wielopoziomowej stymulacji sprzedażowej oraz odważnych, innowacyjnych działań, bez oglądania się na konkurencję

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-11-12 do 2016-11-12

Źródło: Galeria Katowicka

Galeria Katowicka na fali

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.