Galeria Katowicka dobrze rozpoczyna 2015 rok

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-02-05 | 14:32
Rekordowe, kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży i odwiedzalności – zlokalizowana w ścisłym centrum miasta Galeria Katowicka odnotowuje coraz lepsze wyniki. Działający od 15 miesięcy w stolicy Górnego Śląska kompleks handlowo-usługowy podsumowuje miniony rok, otwarcia nowych sklepów, kampanie i zdobyte nagrody.
Rok 2014 zakończył się dla Galerii Katowickiej bardzo dobrymi wynikami wartości sprzedaży. W grudniu odnotowano wzrost o ok. 47 proc. względem poprzedniego miesiąca. Większą sprzedaż widać także w ujęciu rok do roku – sprzedaż w ostatnich dwóch miesiącach 2014 względem grudnia i listopada 2013 wzrosła o 19 proc.
Stale rośnie także liczba klientów mieszczącej się w ścisłym centrum Katowic Galerii. Próg miliona odwiedzających miesięcznie przekroczony został jeszcze przed upływem roku od rozpoczęcia jej działalności. Tylko w grudniu 2014 roku Galerię Katowicką odwiedziło ponad 1 125 000 osób. Rekordową odwiedzalność katowickiego kompleksu handlowo-usługowego przyniósł czwarty kwartał ubiegłego roku – liczba klientów sięgnęła 3 350 000.
Wzrosty odwiedzalności Galerii Katowickiej widoczne są miesiąc do miesiąca – przykładowo w grudniu 2014 roku odnotowano o 11 proc. więcej klientów niż w listopadzie tego samego roku. Siłę zmian zachodzących w Galerii Katowickiej jeszcze lepiej obrazuje zestawienie wzrostów odwiedzalności ostatnich dwóch miesięcy roku 2013 i 2014. W 2014 dynamika wzrostu była aż o 22 proc. wyższa niż to miało miejsce w roku 2013.
Dobrymi wynikami sprzedaży w roku 2014 w poszczególnych kategoriach produktowych mogą się także cieszyć najemcy Galerii Katowickiej. Wśród marek oferujących akcesoria, przedmioty dla domu, dekoracji i wyposażenia wnętrz, a także sklepów reprezentujących kategorie: sport i outdoor, obuwie oraz produkty dla dzieci – wzrosty sprzedaży wynoszą od 22 proc. do nawet 82 proc.
Od rozpoczęcia działalności, Galeria Katowicka szczególnie dba o komfort swoich klientów, wygodę zakupów, szybkość i łatwość przemieszczania się pomiędzy piętrami oraz parkingiem i Galerią – bez konieczności pokonywania dużych odległości. Nowoczesna bryła harmonijnie wpisuje się w najbliższe otoczenie, pasaże galerii stanowią naturalne przedłużenie dla głównych ulic handlowych i usługowych miasta.
Aktualnie portfel najemców Galerii Katowickiej tworzą takie marki jak: Peek & Cloppenburg – multibrandowy salon z odzieżą renomowanych brandów np. Ralph Lauren, Hugo Boss, Calvin Klein, Armani, Dolce&Gabbana i innych, także własnych marek, Helly Hansen – jedyny w Polsce sklep norweskiej firmy produkującej odzież i akcesoria sportowe oraz iSpot, Zara, Euro RTV & AGD, Reserved, Matras, SMYK, 4 Faces i Duka.
W 2014 roku oferta katowickiego centrum handlowo-usługowego została poszerzona o takie marki jak: Samsung Saturn Store – pierwszy w kraju koncept opierający się na synergii dwóch uznanych marek dla pasjonatów nowoczesnych technologii, jedyne na Śląsku: flagowy salon amerykańskiej marki kosmetycznej Estee Lauder, a także ulubionej marki makijażystów – M∙A∙C oraz sklepy Tous, English Home i Ryłko.
26 lutego br., w Galerii Katowickiej największy w regionie sklep otworzy także marka TK Maxx.
Wśród najbardziej spektakularnych działań przeprowadzonych przez Galerię Katowicką w 2014 roku wymienić należy zintegrowaną kampanię marketingową realizowaną pod hasłem „1 Milion na 1. Urodziny” gdzie w ciągu 10 dni Galeria rozdała klientom milion złotych częściowego zwrotu za zakupy oraz np. wdrożenie nowoczesnego systemu sprzedaży kart podarunkowych Galerii Katowickiej.
Zlokalizowana w ścisłym centrum Katowic Galera prowadzi także szereg aktywności o charakterze miastotwórczym – np. cykl wakacyjnych koncertów „bez prądu” na sąsiadującym z Galerią placu Szewczyka, współpracuje z Urzędem Miasta Katowice oraz regionalnymi mediami i instytucjami kultury. Przykładem takich projektów był cykl Nyskapad, czyli niedzielnych wycieczek po mieście odrestaurowaną Nysą oraz wakacyjna kampania społeczna z wykorzystaniem rowerów miejskich pn. „Jeżdżę i pomagam”.
Galeria Katowicka ma na swoim koncie ok. 10 najważniejszych nagród rynku nieruchomości komercyjnych przyznawanych w kraju i za granicą. W roku 2014 zyskała prestiżowe, podwójne wyróżnienie w Nagrodach CEEQA 2014, tytuł „Budowa Roku”, przyznawany przez Polski Związek Inżynierów i Techników Budownictwa oraz wyróżnienie w Konkursie PRCH Retail Awards 2014 w kategorii Nowe Centrum Handlowe Roku 2014.
Wśród unikalnych konceptów wprowadzonych w 2014 roku Galerii Katowickiej znajduje się odnowiona Pracownia Kreatywna – strefa coworkingu. Jest to komfortowe, ogólnodostępne miejsce do pracy w ścisłym centrum miasta, specjalnie zaaranżowana przestrzeń z Internetem, multimedialnym projektorem i oferująca wszystko, co potrzebne do pracy, prowadzenia warsztatów czy szkoleń. To jedyny taki punkt na handlowej i usługowej mapie regionu.
W minionym roku Galeria Katowicka przyczyniła się do ożywienia ruchu pieszych w centrum Katowic. Z przeprowadzonych badań* wynika, że w jeden dzień – 12 września br. w pobliżu Galerii przemieściło się ponad 75 tys. osób. To o około 33 proc. więcej względem kwietnia 2013 r., kiedy takie badanie wykonano po raz pierwszy.
Galeria Katowicka jest kompleksem komunikacyjno-komercyjnym o powierzchni handlowej 53 tys. m2, na której znajduje się ponad 250 lokali i punktów handlowych oraz usługowych. Posiada dwupoziomowy podziemny parking na 1 200 samochodów, jest bezpośrednio połączona z dworcami kolejowym i autobusowym komunikacji miejskiej.
* Liczenie użytkowników centrum Katowic prowadzono na zlecenie Galerii Katowickiej w godzinach 7-18, w kilku punktach miasta, m.in. na ulicach Mickiewicza, Słowackiego, 3 Maja, Młyńskiej, Stawowej oraz placach Szewczyka i Andrzeja.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-05-08 do 2015-05-10

Galeria Katowicka dobrze rozpoczyna 2015 rok

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.