Galeria Jurajska stworzyła linię kreatywną, której motywem przewodnim są wzory i printy, czyli najmocniejsze trendy w kolekcjach znanych domów mody na 2016 rok. Sesję dla centrum handlowego zrealizowała natomiast jedna z najbardziej rozchwytywanych fotografów mody.
Galeria Jurajska kontynuuje proces zmian. Centrum handlowe zaprezentowało właśnie pierwszą odsłonę swojej najnowszej linii kreatywnej na 2016/2017 rok. Inspiracją do kampanii stały się geometryczne wzory oraz printy (zwierzęce, etniczne i ludowe), jakie pojawiły się na pokazach mody w Nowym Yorku, Paryżu i Mediolanie.
Mocny wzór, będący dominantą kampanii, pojawia się zarówno jako tło poszczególnych odsłon linii kreatywnej, jak również jako motyw przewodni stroju modelki, często stanowiąc dopełnienie. Taką funkcję pełni także hasło. W tym roku Galeria Jurajska promuje się sloganem "Wzór mody".
-
W 2016 roku stawiamy Galerię Jurajską za wzór mody w regionie i zakręcamy się wokół motywu przewodniego, którym są printy. Bawimy się przy tym hasłem i całą ideą. Pierwsza z odsłon kampanii to "Wzorowe wyprzedaże" - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
W realizacji projektu Galerii Jurajskiej pomógł cały zespół specjalistów ze świata mody. Za zdjęcia do kampanii odpowiadała w tym roku Aldona Kaczmarczyk, znana fotograf mody, od lat współpracująca z najlepszymi magazynami lifestylowymi (m.in. Elle, Pani, Twoim Stylem). W jej obiektywie znalazły się tak znane postacie jak Mela Koteluk, Ania Lewandowska czy Agata Młynarska.
Stylizacją sesji zajęła się natomiast Marysia Szaj, od lat związana z modą, a zawodowo szefowa działu mody Twojego Stylu, z kolei fryzury to dzieło Piotra Wasińskiego. Stylista od lat pracuje przy pokazach m.in. Macieja Zienia, a wśród jego klientek są m.in. Joanna Krupa i Martyna Wojciechowska. Koncepcja kampanii to z kolei pomysł krakowskiej agencji madeinbrain studio. Agencja już po raz trzeci odpowiada za linię kreatywną Galerii Jurajskiej.
-
Tegoroczna kampania jest niezwykle mocna, nasycona modowymi inspiracjami. Jej poszczególne odsłony, ułożone w jednym ciągu tworzą opowieść na kształt rozkładówki sesji w magazynie mody, stając się tym samym inspiracją i podpowiedzią, jakich wzorów szukać w danym sezonie - mówi Katarzyna Korpak.
Kampania na nadchodzący rok składać będzie się z 7 odsłon. Każda z odsłon będzie różniła się zarówno wzorem tła, jak i stylizacją modelki, a także hasłem. Kampania wykorzystywana będzie do promocji m.in. wydarzeń specjalnych, wyprzedaży, nowych kolekcji i sezonowych akcji prosprzedażowych w Galerii Jurajskiej. Działania reklamowe Jurajskiej na 2016 rok obejmą m.in. outdoor, social media, prasę i radio.
Tagi: