Galeria Jurajska z nową kampanią reklamową

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-02-02 | 13:38
Galeria Jurajska stworzyła linię kreatywną, której motywem przewodnim są wzory i printy, czyli najmocniejsze trendy w kolekcjach znanych domów mody na 2016 rok. Sesję dla centrum handlowego zrealizowała natomiast jedna z najbardziej rozchwytywanych fotografów mody.
Galeria Jurajska kontynuuje proces zmian. Centrum handlowe zaprezentowało właśnie pierwszą odsłonę swojej najnowszej linii kreatywnej na 2016/2017 rok.  Inspiracją do kampanii stały się geometryczne wzory oraz printy (zwierzęce, etniczne i ludowe), jakie pojawiły się na pokazach mody w Nowym Yorku, Paryżu i Mediolanie.
Mocny wzór, będący dominantą kampanii, pojawia się zarówno jako tło poszczególnych odsłon linii kreatywnej, jak również jako motyw przewodni stroju modelki, często stanowiąc dopełnienie. Taką funkcję pełni także hasło. W tym roku Galeria Jurajska promuje się sloganem "Wzór mody".
- W 2016 roku stawiamy Galerię Jurajską za wzór mody w regionie i zakręcamy się wokół motywu przewodniego, którym są printy. Bawimy się przy tym hasłem i całą ideą. Pierwsza z odsłon kampanii to "Wzorowe wyprzedaże" - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
W realizacji projektu Galerii Jurajskiej pomógł cały zespół specjalistów ze  świata mody. Za zdjęcia do kampanii odpowiadała w tym roku Aldona Kaczmarczyk, znana fotograf mody, od lat współpracująca z najlepszymi magazynami lifestylowymi (m.in. Elle, Pani, Twoim Stylem). W jej obiektywie znalazły się tak znane postacie jak Mela Koteluk, Ania Lewandowska czy Agata Młynarska.
Stylizacją sesji zajęła się natomiast Marysia Szaj, od lat związana z modą, a zawodowo szefowa działu mody Twojego Stylu, z kolei fryzury to dzieło Piotra Wasińskiego. Stylista od lat pracuje przy pokazach m.in. Macieja Zienia, a wśród jego klientek są m.in. Joanna Krupa i Martyna Wojciechowska. Koncepcja kampanii to z kolei pomysł krakowskiej agencji madeinbrain studio. Agencja już po raz trzeci odpowiada za linię kreatywną Galerii Jurajskiej.
- Tegoroczna kampania jest niezwykle mocna, nasycona modowymi inspiracjami. Jej poszczególne odsłony, ułożone w jednym ciągu tworzą opowieść na kształt rozkładówki sesji w magazynie mody, stając się tym samym inspiracją i podpowiedzią, jakich wzorów szukać w danym sezonie - mówi Katarzyna Korpak.
Kampania na nadchodzący rok składać będzie się z 7 odsłon. Każda z odsłon będzie różniła się zarówno wzorem tła, jak i stylizacją modelki, a także hasłem. Kampania wykorzystywana będzie do promocji m.in. wydarzeń specjalnych, wyprzedaży, nowych kolekcji i sezonowych akcji prosprzedażowych w Galerii Jurajskiej.  Działania reklamowe Jurajskiej na 2016 rok obejmą m.in. outdoor, social media, prasę i radio.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-05-14 do 2016-05-25

Galeria Jurajska z nową kampanią reklamową

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.