FooFall w górę
Galeria Jurajska na coraz mocniejszym plusie. W III kwartale centrum handlowe zanotowało 6 proc. wzrost liczby klientów w porównaniu z takim samym okresem przed rokiem. To również jak dotąd najlepszy kwartał pod tym względem w 2016 roku. Oznacza to, że każdego miesiąca centrum handlowe odwiedza już od 550 do 600 tys. osób.
Trend zwyżkowy w liczbie odwiedzających obiekt notuje od początku tego roku. Jeśli taka sytuacja się utrzyma, Galeria Jurajska ma szansę po raz kolejny pobić własny rekord odwiedzalności, ustanowiony w 2015 roku, kiedy obiekt odwiedziło ponad 6,2 miliona osób - informuje dyrekcja.
-
To bardzo dobry rok dla Galerii Jurajskiej. Centrum wciąż przyciąga nowych klientów, także z ościennych powiatów, zyskujemy także bardzo lojalnych klientów, którzy wracają do nas regularnie, traktując Jurajską jako galerię pierwszego wyboru w mieście - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie.
Dwucyfrowe obroty
Ale nie tylko liczba odwiedzających rośnie w Galerii Jurajskiej. W III kwartale centrum handlowe zanotowało także dwucyfrowy wzrost w obrotach u najemców. Ta tendencja również utrzymuje się w galerii od początku roku. Zdaniem przedstawicieli centrum, rosnąca popularność w regionie to zasługa zmian, jakie wciąż zachodzą w Galerii Jurajskiej.
Efekt zmian i inwestycji
Od kilku miesięcy centrum handlowe mocno inwestuje w siebie. Na początku roku zmodernizowano tam food court oraz oświetlenia parkingów, wymieniając je na oszczędzające energię LED-y. Galeria zainwestowała także w nowe oznaczenia pasażu, latem natomiast odświeżono elewację i tereny zielone wokół galerii. We wrześniu z kolei oddano do użytku nową strefę dydaktyczno-wypoczynkową z gigantycznym akwarium morskim. Na początku października z kolei uruchomiono specjalne toalety - dla dzieci i dla rodzin.
-
Jurajska konsekwentnie się zmienia, wyrastając na lidera w województwie śląskim. Zmiany jakie poczyniliśmy w ostatnich miesiącach zostały zauważone i docenione przez naszych klientów, tym bardziej że wpłynęły one bezpośrednio na komfort zakupów. Dziś pierwsze efekty tego widzimy chociażby w rosnącej liczbie odwiedzających, czy w coraz większej lojalności naszego klienta - mówi Bugajczyk.
Procentują także zmiany w ofercie Galerii Jurajskiej. Od kilku lat centrum handlowe koncentruje się na rozwoju oferty w poszczególnych jej segmentach. Już dziś jest lokalnym liderem pod względem szerokości zarówno oferty modowej, jak również oferty wyposażenia wnętrz.
W 2015 roku w Jurajskiej otwarto aż 16 nowych salonów, w 2016 już 7, wśród nich m.in. Taranko, Ptak Moda, Italian Fashion, Fotojoker czy NC+. Spora grupa najemców zdecydowała się także w tym roku na powiększenie salonów m.in. CCC i Rossmann. Kolejne otwarcia planowane są na najbliższe tygodnie, w tym otwarcie studia fitness.
Tagi: