Galeria Jurajska: Start wyprzedaży ze sporym plusem frekwencyjnym

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-01-08 | 13:32
Galeria Jurajska zanotował najlepsze w swojej historii otwarcie zimowych wyprzedaży. W dwa dni - 27 i 28 grudnia odwiedziło ją blisko 70 tys. klientów. To najlepszy wynik od otwarcia centrum w 2009 roku.
Wysokie przeceny, wysoki footfall
Sięgające nawet -60% przeceny w Galerii Jurajskiej przyciągnęły mieszkańców Częstochowy. Największe centrum handlowe w mieście odnotowało właśnie najlepszy w swojej historii start zimowych wyprzedaży.
W pierwszy dzień po świętach galerię odwiedziło blisko 40 tys. osób! W drugi - ponad 30 tys. To nie tylko jeden z najlepszych wyników otwarcia sezonu przecen, ale także jeden z najlepszych wyników Galerii Jurajskiej w 2014 roku. Skąd to poruszenie? Zdaniem Katarzyny Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej, spora w tym zasługa najemców i nowego podejścia do wyprzedaży.
- Sklepy już przed świętami zaczęły kusić klientów wysokimi przecenami, ich boom nastąpił natomiast tuż po świętach, zaskakując wielu klientów wysokością rabatów. W przeciwieństwie do poprzednich lat, tegoroczne wyprzedaże zaczęły się ze sporym minusem. Wielu najemców na otwarcie dało nawet - 60% To skusiło częstochowian - mówi.
Mocny plus Galerii Jurajskiej
Skusiła także liczba sklepów, jaka w tym roku wzięła w nich udział. W Galerii Jurajskiej wyprzedaże są obecne w ponad 170 sklepach. Przyłączyły się do nich zarówno popularne „sieciówki”, jak również salony lokalnych najemców.
Średnia wysokość przeceny na starcie wynosiła w tym roku od - 30% do -35% Niektóre sklepy zaczęły jednak ze znacznie wyższego poziomu -50 i -60% Efekt tak wysokich przecen, to aż 2 proc. wzrost odwiedzin jaki zanotowała Galeria Jurajska w pierwszych dniach po świętach.
Zresztą cały miniony rok zapowiada się w Galerii Jurajskiej na mocnym plusie. 2014 rok centrum kończy z najwyższym wskaźnikiem odwiedzin od jej otwarcia w 2009 roku - podają jej przedstawiciele. Od stycznia do grudnia Galerię Jurajską odwiedziło ponad 6 milionów klientów. Także sam grudzień był frekwencyjnie najlepszym miesiącem odkąd powstało centrum.
- Od stycznia 2014 obserwujemy rosnące zainteresowanie naszą galerią. Wpływ na to miała zarówno zmiana strategii marketingowej, jak również znaczące zmiany w portfolio najemców, które zostało dostosowane do oczekiwań lokalnego rynku. Kluczowa okazała się także strategia, dzięki której na bieżąco monitorujemy potrzeby zarówno najemców, jak i lokalnego rynku, możliwe szybko na nie odpowiadając. W efekcie tego tylko w 2014 roku pojawiło się u nas aż 11 nowych marek, w tym sklepy i salony tak pożądanych brandów jak JYSK, Monnari, 4F czy nowy koncept Sizeera - wylicza Katarzyna Korpak.
Jak zapowiadają przedstawiciele Galerii Jurajskiej, tegoroczne wyprzedaże potrwają do końca stycznia. Część najemców będzie je utrzymywała do połowy lutego, aż do wejścia nowych, wiosennych kolekcji.
Tagi:
Oceń artykuł:

Galeria Jurajska: Start wyprzedaży ze sporym plusem frekwencyjnym

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.