Wysokie przeceny, wysoki footfall
Sięgające nawet -60% przeceny w Galerii Jurajskiej przyciągnęły mieszkańców Częstochowy. Największe centrum handlowe w mieście odnotowało właśnie najlepszy w swojej historii start zimowych wyprzedaży.
W pierwszy dzień po świętach galerię odwiedziło blisko 40 tys. osób! W drugi - ponad 30 tys. To nie tylko jeden z najlepszych wyników otwarcia sezonu przecen, ale także jeden z najlepszych wyników Galerii Jurajskiej w 2014 roku. Skąd to poruszenie? Zdaniem Katarzyny Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej, spora w tym zasługa najemców i nowego podejścia do wyprzedaży.
-
Sklepy już przed świętami zaczęły kusić klientów wysokimi przecenami, ich boom nastąpił natomiast tuż po świętach, zaskakując wielu klientów wysokością rabatów. W przeciwieństwie do poprzednich lat, tegoroczne wyprzedaże zaczęły się ze sporym minusem. Wielu najemców na otwarcie dało nawet - 60% To skusiło częstochowian - mówi.
Mocny plus Galerii Jurajskiej
Skusiła także liczba sklepów, jaka w tym roku wzięła w nich udział. W Galerii Jurajskiej wyprzedaże są obecne w ponad 170 sklepach. Przyłączyły się do nich zarówno popularne „sieciówki”, jak również salony lokalnych najemców.
Średnia wysokość przeceny na starcie wynosiła w tym roku od - 30% do -35% Niektóre sklepy zaczęły jednak ze znacznie wyższego poziomu -50 i -60% Efekt tak wysokich przecen, to aż 2 proc. wzrost odwiedzin jaki zanotowała Galeria Jurajska w pierwszych dniach po świętach.
Zresztą cały miniony rok zapowiada się w Galerii Jurajskiej na mocnym plusie. 2014 rok centrum kończy z najwyższym wskaźnikiem odwiedzin od jej otwarcia w 2009 roku - podają jej przedstawiciele. Od stycznia do grudnia Galerię Jurajską odwiedziło ponad 6 milionów klientów. Także sam grudzień był frekwencyjnie najlepszym miesiącem odkąd powstało centrum.
-
Od stycznia 2014 obserwujemy rosnące zainteresowanie naszą galerią. Wpływ na to miała zarówno zmiana strategii marketingowej, jak również znaczące zmiany w portfolio najemców, które zostało dostosowane do oczekiwań lokalnego rynku. Kluczowa okazała się także strategia, dzięki której na bieżąco monitorujemy potrzeby zarówno najemców, jak i lokalnego rynku, możliwe szybko na nie odpowiadając. W efekcie tego tylko w 2014 roku pojawiło się u nas aż 11 nowych marek, w tym sklepy i salony tak pożądanych brandów jak JYSK, Monnari, 4F czy nowy koncept Sizeera - wylicza Katarzyna Korpak.
Jak zapowiadają przedstawiciele Galerii Jurajskiej, tegoroczne wyprzedaże potrwają do końca stycznia. Część najemców będzie je utrzymywała do połowy lutego, aż do wejścia nowych, wiosennych kolekcji.
Tagi: