Galeria Jurajska: luty przyniósł centrum wzrost footfall′u

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-03-11 | 17:03
Najkrótszy miesiąc w roku okazał się być po raz pierwszy rekordowy dla Galerii Jurajskiej. Tylko w lutym centrum handlowe odwiedziło ponad pół miliona klientów. Takiego wyniku lutowego galeria nie miała jeszcze w swojej 7-letniej historii.
Galeria Jurajska rozpoczęła 2016 rok na mocnym plusie, notując w styczniu i lutym pokaźny wzrost odwiedzin. Rekordowy pod tym względem okazał się zwłaszcza ostatni miesiąc. Liczba odwiedzających galerię wzrosła w lutym aż o 8 proc., w porównaniu z takim samym okresem przed rokiem. To pierwszy tak dobry wynik dla tego miesiąca od powstania galerii 7 lat temu.
W praktyce oznacza to, że Jurajską odwiedziło ponad 500 tys. osób. Na tym jednak nie koniec. W tym roku galeria osiągnęła także po raz pierwszy tak wysoki wynik weekendowy dla lutego. W dniach 13-14.02 podczas akcji walentynkowej centrum odwiedziło ponad 70 tys. klientów.
Wzmożony ruch galeria obserwuje u siebie już od 2014 roku. 2015 rok centrum zakończyło z liczbą 6.2 miliona odwiedzających, o ponad 250 tys. więcej niż w 2014 roku, kiedy po raz pierwszy przekroczyło próg 6 milionów. Obecne wskaźniki pokazują, że i ten rok może okazać się  rekordowy dla galerii.
Skąd to poruszenie? Po pierwsze w ciągu ostatnich 2 lat Galeria Jurajska przeprowadziła rekomercjalizację, wprowadzając do centrum blisko 30 nowych marek, których od galerii oczekiwali klienci. Obfity pod tym względem był szczególnie 2015 rok zakończony 16 nowymi otwarciami.  
Po drugie poskutkowała strategia zmiany postrzegania galerii, która objęła nową kampanię reklamową i modernizację wnętrz m.in. strefy foodcourt. Dziś centrum kojarzone jest przede wszystkim z bogatą i nowoczesną ofertą modową oraz lifestylową, a także z miejscami spotkań. Aż 84 proc. mieszkańców wybiera zakupy właśnie tutaj - wynika z badań ARC Rynek i Opinia.
- Magnesem do odwiedzin stała się poszerzona i uzupełniona oferta, konkurencyjna w stosunku do tej jaką mają galerie w Katowicach czy Łodzi. Ważna okazała się także zmiana podejścia do centrum, które przekształciliśmy w miejsce spędzania czasu wolnego. Ten ruch zatrzymał klientów, co więcej spowodował napływ nowych - mówi  Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Nie bez znaczenia była także zmiana w podejściu do akcji marketingowych, jakie organizuje centrum. Te nastawione są dziś przede wszystkim na wzrost liczby odwiedzające oraz aktywizację sprzedaży.
- Punktem centralnym naszych wydarzeń jest dziś społeczność lokalna. Dajemy jej zarówno możliwość zaprezentowania się na pasażu galerii, jak również uczestnictwa w ciekawych projektach, wystawach czy koncertach. Dopełnieniem tego zachęcające do zakupów akcje i loterie, dające szansę wygrania cennych nagród - mówi Violetta Dziubin, marketing manager Galerii Jurajskiej.
Skuteczność oddziaływania marketingu Jurajskiej najlepiej widać w rekordowym lutym. W mijającym miesiącu centrum zorganizowało aż 4 akcje marketingowe -  Walentynki, Targi Ślubne, Targi Edukacyjne oraz Jurajski Pokaz Kotów Rasowych. Łącznie w dni, w których trwały akcje, centrum odwiedziło ponad 150 tys. osób.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-06-04 do 2016-06-04

Galeria Jurajska: luty przyniósł centrum wzrost footfall′u

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.