To był najlepszy rok kieleckiej Galerii Echo. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Galerię Echo odwiedziło blisko 9,5 miliona osób, a grudzień, z ponad milionem wizyt, był rekordowym miesiącem w historii obiektu.
Z roku na rok Galeria Echo notuje wzrosty frekwencji, a obecna, blisko 10 milionowa, odwiedzalność roczna stawia ją na pozycji niekwestionowanego lidera wśród regionalnych centrów handlowo-rozrywkowych.
- Świetne wyniki roczne i grudniowy rekord Galerii Echo to przede wszystkim zasługa nowoczesnego podejścia w zarządzaniu obiektem. Galeria Echo od wielu lat plasuje się w ścisłej czołówce najlepiej zarządzanych centrów w Polsce. Tajemnica naszego sukcesu to ścisła współpraca z najemcami, poparta aktywnością marketingową i stałym optymalizowaniem programu galerii. W 2015 roku wzbogaciliśmy naszą ofertę m.in. o sklep Jula, a wkrótce wprowadzimy nową, poza handlową funkcję - duże centrum medyczne - mówi Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
W 2015 w Galerii Echo pojawiło się kilka nowych marek, w tym duży sklep znanej sieci Jula, salon Komfort, newcomer na rynku gastronomicznym - restauracja John Burg, a także klub bilardowy, wkrótce pojawi się też nowy sklep oferujący wyposażenie łazienek.
To nie koniec planowanych zmian: -
Pracujemy nad istotnym powiększeniem oferty usługowej Galerii Echo. W najbliższych tygodniach klienci będą mogli korzystać z oferty centrum medycznego. Pojawią się też zupełnie nowe funkcje, takie jak szkoła językowa i szkoła tańca. Uzupełnieniem wspomnianych propozycji będzie największy w regionie ‘kids play’ ze specjalnymi atrakcjami dla klientów odwiedzających galerię z dziećmi – dodaje Marcin Materny.
Tagi: