W najnowszej kampanii Reserved na sezon wiosna lato 2014 zobaczyć możemy Fridę Gustavsson oraz Woultera Peelena. Modele wybrani zostali do zaprezentowania linii Street Fashion. Na miejsce kampanii wybrana została gorąca i egzotyczna Brazylia, której krajobraz doskonale podkreślił charakter trendów najnowszej kolekcji.
Traveller to damski trend z linii Street Fashion, który uosabia współczesną podróżniczkę. Inspiracje wywodzą się z wielokulturowości, połączenia wielu różnych styli, które w całości stanowią absolutnie spójną całość. Całość, która jest kobieca, w naturalnej palecie kolorystycznej. Kolekcja wprost idealna do noszenia na co dzień. Ważnymi motywami, oddającymi charakter trendu są etniczne detale oraz kojarzące się z rękodziełem hafty, frędzle oraz aplikacje z koralików. Współczesna podróżniczka stawia także na miks nadruków, łączących etno-geometrię ze zwierzęcymi printami w postaci drobnej, rozmytej zebry i panterki.
Siciliano to z kolei męski trend z linii Street uosabiający mężczyznę o włoskim charakterze. Gorąca, ociekająca słońcem Sycylia wraz z klimatem Morza Śródziemnomorskiego jest inspiracją do tego trendu. Kolorystyka sepii uzupełniona wstawkami żółcieni, curry i granatu jednoznacznie przywołują atmosferę Sycylii. W nawiązaniu do klimatu wyspy pojawią się białe, zwiewne, nonszalancko rozpięte koszule, koszulki bez rękawów i spodnie z szelkami. Granatowa marynarka i limonowy sweter idealnie wpisują się w atmosferę śródziemnomorskiego klimatu. Całość uzupełniają dodatki w postaci okularów przeciwsłonecznych i jasnych skórzanych butów.
To już kolejna kampania pod hasłem Reserved be Inspred, w ramach której marka promowana jest w Polsce i na świecie. Za koncepcję artystyczną kampanii odpowiada art director Adam Babinek oraz marketing manager Agnieszka Łabuszewska. Autorem zdjęć jest natomiast Mateusz Stankiewicz, a stylizacje przygotowała Karin Smeds.
Tagi: