FORUM Gliwice podsumowuje 2010 rok

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-11-17 | 08:00
W mijającym 2010 roku Centrum Handlowe FORUM podkreśliło swoją wiodącą pozycję rynkową, zwiększyło frekwencję i obroty, pozyskało nowych najemców i zdobyło prestiżową nagrodę branżową. Centrum aktywnie planuje także kolejny rok działalności.
Wizyta na targach MAPIC 2010 jest okazją do zaprezentowania doskonałej formy oraz rozwinięcia kontaktów biznesowych w preferowanym segmencie. Sposobność ku temu nadarzy się już podczas targowej sesji Speed Matching, do której jury MAPIC 2010 zakwalifikowało C.H. FORUM. Ideą sesji jest efektywne kojarzenie biznesowych partnerów – w tym przypadku centrów handlowych i najemców.
Decyzję o wytypowaniu CH. FORUM do sesji jury podjęło na podstawie dotychczasowych wyników i obiecujących perspektyw centrum.
W 2010 roku FORUM Gliwice przyjęło pod swój dach nowe marki. Sklepy otworzyły tu Puma, Caterina oraz zdobywająca polski rynek sieć Diva. Pierwszy w regionie luksusowy klub fitness uruchomiła także w C.H. FORUM sieć Pure Health&Fitness.
Niekonwencjonalny marketing
Wartością dodaną dla klientów centrum jest możliwość przystąpienia do unikalnego na skalę krajową, uruchomionego wiosną tego roku, programu lojalnościowego „KLIK”. Projekt zaledwie w kilka miesięcy zgromadził ponad 20.000 użytkowników.
Liczne promocje, eventy z udziałem gwiazd oraz wydarzenia specjalne budzą duże zainteresowanie i przyciągają uwagę mieszkańców regionu. Skutecznym i wyróżniającym się na tle konkurencji narzędziem komunikacji jest także magazyn „FORUM”, który dwa razy w roku trafia do ok. 100.000 gospodarstw domowych zlokalizowanych w najbliższej strefie zasięgu. Ostatnie jego wydanie zostało powiązane z platformą lojalnościową „KLIK” poprzez konkurs polegający na poszukiwaniu ukrytych kodów w wydaniu papierowym.
Rok pełen sukcesów
Spójna strategia rozwoju konsekwentnie realizowana przez C.H. FORUM przyniosła w 2010 roku ponad 20% wzrost frekwencji oraz kilkuprocentowe wzrosty wolumenu obrotów. Niektórzy najemcy zanotowali nawet wzrosty kilkudziesięcioprocentowe (od 30 do 70%), zwłaszcza ci, którzy operują w segmencie produktów młodzieżowych lub adresowanych do zamożniejszych klientów.
Kreatywne rozwiązania zyskały uznanie międzynarodowych organizacji branżowych, w tym m.in. Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych (ICSC), która uhonorowała C.H. FORUM statuetką Silver Solal Marketing Award 2010 ( w kategorii komunikacji B2B).
Niebawem uruchomiona zostanie w centrum strefa gastronomiczna, która uzupełni ofertę o doskonałą kuchnię z różnych stron świata. Powstająca w centralnej części C.H. FORUM strefa zajmie łącznie powierzchnię 1000 m kw. Stylistycznie nawiązuje ona do naturalnego środowiska, a cechą wyróżniającą jest oświetlenie imitujące chmury. Obecnie zarządca centrum negocjuje warunki z sieciami zainteresowanymi ostatnimi wolnymi powierzchniami.
Inteligentny budynek
Poza planami związanymi z rozwojem biznesu, C.H. FORUM stale optymalizuje funkcjonowanie obiektu, który jest budynkiem energooszczędnym i ekologicznym (posiada certyfikat energetyczny). Wśród zastosowanych rozwiązań warto wymienić: 1600 nowoczesnych, energooszczędnych źródeł światła typu LED; 170 czujników ruchu oraz czujniki zmierzchu sterujące oświetleniem; markizy świetlikowe eliminujące mocne promieniowanie słoneczne, przez co zużycie energii zmniejsza się nawet o 30 %; rekuperatory umieszczone w centralach wentylacyjnych odzyskujące do 50% ciepła zimą i chłodu latem.
W najbliższym czasie centrum planuje wdrożenie kolejnych przyjaznych środowisku rozwiązań, w tym: wykorzystanie energii solarnej do podgrzewania wody; wykorzystania wody deszczowej do mycia i obsługi centrum; płynną regulację oświetlenia w ciągu dnia, zależnego od natężenia światła słonecznego.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-11-06 do 2010-10-28

zobacz więcej informacji o: Forum Gliwice

Zobacz także

FORUM Gliwice podsumowuje 2010 rok

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.