Floor marketing - wielkoformatowa reklama podłogowa

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-12-09 | 10:30
W centrach handlowych już od dawna stosowane są różnego rodzaju formy reklamowe. Dotychczas prawie nikt nie wykorzystywał jednak w tym celu podłogi. Okazuje się, że ten nośnik zawiera w sobie ogromny potencjał. Podłoga to przestrzeń, która buduje poczucie komfortu, ubiera otoczenie w estetykę i jeśli zawiera elementy komunikacyjne, to z ogromną siłą zbliża je do klienta. Ciągle jednak jest to niedoceniona i niewykorzystana siła dotarcia do nabywców.
Deko Polska, jako pierwsza w Polsce zdecydowała się na wprowadzenie usługi floor marketingu oferując zastosowanie wielkoformatowej reklamy podłogowej na skalę sieciową. Powstała do tej pory lista dostępnych powierzchni obejmuje blisko 100 centrów handlowych w 35 miastach Polski odwiedzanych łącznie przez ponad 40 milionów osób miesięcznie.
Floor marketing to nietuzinkowy element estetyczny centrum handlowego, dający właścicielom obiektów przede wszystkim możliwość dodatkowego przychodu. Warto zauważyć, że chodzi tu o zyski z wynajmu tych powierzchni, które dotąd w ogóle nie były brane pod uwagę (lokalizacje przy wejściach). Jednocześnie centrum handlowe zyskuje nową, ciekawą ofertę reklamową dla swoich najemców.
- Floor marketing, zastosowany właśnie w obiektach handlowych, umożliwia dotarcie do ogromnej liczby osób, stanowiących grupę aktywną zakupowo, a jednocześnie gwarantuje marce spektakularny przekaz reklamowy, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Reklama na podłodze zaskakuje, zdobywa sympatię i zapada w pamięć, a to z pewnością będzie miało przełożenie na decyzje zakupowe klientów - podkreśla Pascal André Tabota, prezes zarządu Deko Polska.
Firma Deko Polska przy współpracy z właścicielami obiektów oferuje swoim klientom ogólnopolską sieć powierzchni podłogowych przy wejściach do centrów handlowych. Sieciowe zastosowanie tej formy reklamowej stanowi premierę na polskim rynku komunikacji marketingowej. - Mamy poczucie przecierania szlaków popularyzacji tej formy reklamowej. Obserwujemy duże zainteresowanie firm z branży FMCG, motoryzacji, ale przede wszystkim ze strony deweloperów mieszkaniowych, dla których możliwość dotarcia z ofertą do osób związanych z daną okolicą stanowi ogromny potencjał sprzedaży – opowiada Katarzyna Podyma, sales & marketing manager w firmie Deko Polska.
Reklama podłogowa jest wykorzystywana na świecie przez marki z segmentu premium takie jak Louis Vuitton, Sephora, Ferrari, Audi, Sony, Samsung, LG, przez instytucje finansowe (Citibank, Visa), sieci gastronomiczne (Subway, McDonald′s) czy też produkty FMCG (Coca Cola, Pepsi, Heineken, Persil, Nivea, Danone, Nesquik i wiele innych). Floor marketing ma zastosowanie w niemal każdej branży będąc skutecznym narzędziem do reklamowania zarówno produktów i usług, jak też wydarzeń czy kampanii społecznych.
Floor marketing jest nie tylko spektakularny i innowacyjny, ale co najważniejsze skuteczny. Badania wykazują, że człowiek jest naturalnie zaprogramowany tak, aby w pierwszej kolejności patrzeć pod nogi, a jego uwaga może być tu najbardziej skupiona poprzez zastosowanie odpowiednich komunikatów.
Badanie firmy GFK, przeprowadzone w 2013 roku dla międzynarodowej sieci sklepów 7-Eleven, udowadnia, że po wprowadzeniu reklam podłogowych, sprzedaż promowanych w ten sposób produktów wzrosła o 17%.
- Odbiorcy przyzwyczaili się już do różnego rodzaju komunikatów reklamowych i można powiedzieć, że w większości przypadków się na nie uodpornili. Reklamodawcy szukają w związku z tym nowych rozwiązań. Teraz liczy się wyróżnienie spośród całej masy innych reklam. Floor marketing stawia na zaciekawienie odbiorcy poprzez przykuwającą oko grafikę, podaną w miejscu, gdzie klient przychodzi z nastawieniem na dokonanie konkretnych bądź spontanicznych zakupów w czasie – mówi Katarzyna Podyma.
Deko Polska odpowiada za cały proces obsługi od wynajęcia powierzchni pod ekspozycje, przez kreację i produkcję, po montaż, monitoring i demontaż. Do produkcji reklam używa specjalnie w tym celu sprowadzanych, najwyższej jakości materiałów i korzysta wyłącznie z ekologicznych metod druku. Ciekawie zaprojektowana grafika z elementami w 3D daje reklamodawcy możliwość zaprezentowania się w sposób naprawdę spektakularny. Floor marketing doskonale komponuje się też z nowoczesnymi formami reklamy typu beacony.
Kampania obejmuje okres minimum jednego miesiąca kalendarzowego z możliwością przedłużenia na dłuższy czas. Dostępne powierzchnie reklamowe mają standardowo 12m² i znajdują się przy każdym wejściu do danego obiektu, w tym również przy wejściach od parkingu. Celem jest objęcie zasięgiem reklamowym 100% odwiedzających. Zakłada się, że w trakcie kampanii w danym centrum handlowym z reklamą podłogową powinien być obecny tylko jeden reklamodawca. Dzięki temu zachowany zostaje spójny i elegancki charakter, a jednocześnie unika się chaosu w przekazie. Co oczywiste reklamodawca nie może stanowić konkurencji dla najemców obiektu, a każdy projekt graficzny jest wcześniej akceptowany przez centrum handlowe.
Zapraszamy do współpracy reklamodawców oraz właścicieli obiektów:
www.floormarketing.pl
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-04-02 do 2016-05-31

Floor marketing - wielkoformatowa reklama podłogowa

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.