Deko Polska, jako pierwsza w Polsce zdecydowała się na wprowadzenie usługi floor marketingu oferując zastosowanie wielkoformatowej reklamy podłogowej na skalę sieciową. Powstała do tej pory lista dostępnych powierzchni obejmuje blisko 100 centrów handlowych w 35 miastach Polski odwiedzanych łącznie przez ponad 40 milionów osób miesięcznie.
Floor marketing to nietuzinkowy element estetyczny centrum handlowego, dający właścicielom obiektów przede wszystkim możliwość dodatkowego przychodu. Warto zauważyć, że chodzi tu o zyski z wynajmu tych powierzchni, które dotąd w ogóle nie były brane pod uwagę (lokalizacje przy wejściach). Jednocześnie centrum handlowe zyskuje nową, ciekawą ofertę reklamową dla swoich najemców.
-
Floor marketing, zastosowany właśnie w obiektach handlowych, umożliwia dotarcie do ogromnej liczby osób, stanowiących grupę aktywną zakupowo, a jednocześnie gwarantuje marce spektakularny przekaz reklamowy, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Reklama na podłodze zaskakuje, zdobywa sympatię i zapada w pamięć, a to z pewnością będzie miało przełożenie na decyzje zakupowe klientów - podkreśla Pascal André Tabota, prezes zarządu Deko Polska.
Firma Deko Polska przy współpracy z właścicielami obiektów oferuje swoim klientom ogólnopolską sieć powierzchni podłogowych przy wejściach do centrów handlowych. Sieciowe zastosowanie tej formy reklamowej stanowi premierę na polskim rynku komunikacji marketingowej. -
Mamy poczucie przecierania szlaków popularyzacji tej formy reklamowej. Obserwujemy duże zainteresowanie firm z branży FMCG, motoryzacji, ale przede wszystkim ze strony deweloperów mieszkaniowych, dla których możliwość dotarcia z ofertą do osób związanych z daną okolicą stanowi ogromny potencjał sprzedaży – opowiada Katarzyna Podyma, sales & marketing manager w firmie Deko Polska.
Reklama podłogowa jest wykorzystywana na świecie przez marki z segmentu premium takie jak Louis Vuitton, Sephora, Ferrari, Audi, Sony, Samsung, LG, przez instytucje finansowe (Citibank, Visa), sieci gastronomiczne (Subway, McDonald′s) czy też produkty FMCG (Coca Cola, Pepsi, Heineken, Persil, Nivea, Danone, Nesquik i wiele innych). Floor marketing ma zastosowanie w niemal każdej branży będąc skutecznym narzędziem do reklamowania zarówno produktów i usług, jak też wydarzeń czy kampanii społecznych.
Floor marketing jest nie tylko spektakularny i innowacyjny, ale co najważniejsze skuteczny. Badania wykazują, że człowiek jest naturalnie zaprogramowany tak, aby w pierwszej kolejności patrzeć pod nogi, a jego uwaga może być tu najbardziej skupiona poprzez zastosowanie odpowiednich komunikatów.
Badanie firmy GFK, przeprowadzone w 2013 roku dla międzynarodowej sieci sklepów 7-Eleven, udowadnia, że po wprowadzeniu reklam podłogowych, sprzedaż promowanych w ten sposób produktów wzrosła o 17%.
-
Odbiorcy przyzwyczaili się już do różnego rodzaju komunikatów reklamowych i można powiedzieć, że w większości przypadków się na nie uodpornili. Reklamodawcy szukają w związku z tym nowych rozwiązań. Teraz liczy się wyróżnienie spośród całej masy innych reklam. Floor marketing stawia na zaciekawienie odbiorcy poprzez przykuwającą oko grafikę, podaną w miejscu, gdzie klient przychodzi z nastawieniem na dokonanie konkretnych bądź spontanicznych zakupów w czasie – mówi Katarzyna Podyma.
Deko Polska odpowiada za cały proces obsługi od wynajęcia powierzchni pod ekspozycje, przez kreację i produkcję, po montaż, monitoring i demontaż. Do produkcji reklam używa specjalnie w tym celu sprowadzanych, najwyższej jakości materiałów i korzysta wyłącznie z ekologicznych metod druku. Ciekawie zaprojektowana grafika z elementami w 3D daje reklamodawcy możliwość zaprezentowania się w sposób naprawdę spektakularny. Floor marketing doskonale komponuje się też z nowoczesnymi formami reklamy typu beacony.
Kampania obejmuje okres minimum jednego miesiąca kalendarzowego z możliwością przedłużenia na dłuższy czas. Dostępne powierzchnie reklamowe mają standardowo 12m² i znajdują się przy każdym wejściu do danego obiektu, w tym również przy wejściach od parkingu. Celem jest objęcie zasięgiem reklamowym 100% odwiedzających. Zakłada się, że w trakcie kampanii w danym centrum handlowym z reklamą podłogową powinien być obecny tylko jeden reklamodawca. Dzięki temu zachowany zostaje spójny i elegancki charakter, a jednocześnie unika się chaosu w przekazie. Co oczywiste reklamodawca nie może stanowić konkurencji dla najemców obiektu, a każdy projekt graficzny jest wcześniej akceptowany przez centrum handlowe.
Zapraszamy do współpracy reklamodawców oraz właścicieli obiektów:
www.floormarketing.pl
Tagi: