Fashion Business Day 2011: Biznes w modzie, moda w biznesie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-05-19 | 10:40
5 maja w Łodzi profesjonaliści z branży mody spotkali się na kongresie Fashion Business Day 2011. Gościem specjalnym imprezy były targi technologii ITMA w Barcelonie. Na spotkaniu poruszane były tematy proeksportowe i marketingowe. Uczestnicy poznali też trendy mody na 2012 rok.
Kongres Fashion Business Day 2011 organizowany przez wydawnictwo Promedia odbył się 5 maja w Instytucie Europejskim w Łodzi. Impreza przyciągnęła ponad 100 osób: managerów firm odzieżowych, szefów marketingu i sprzedaży, projektantów mody oraz przedstawicieli instytucji naukowych i organizacji branżowych.
Partnerem głównym Fashion Business Day 2011 była firma MP International, organizator około 300 międzynarodowych i regionalnych targów na całym świecie. Jej przedstawicielka – dyrektor ds. komunikacji i marketingu Daphne Poon opowiedziała o tegorocznej edycji targów technologii dla przemysłu lekkiego ITMA.
Impreza ta, znana wśród producentów odzieży i wspierana przez największe liczące się europejskie stowarzyszenia branżowe odbędzie się we wrześniu w Barcelonie. Organizowane co cztery lata targi ITMA są wyznacznikiem trendów i innowacji w branży mody i całym przemyśle lekkim, nic więc dziwnego, że wystąpienie dyrektor Daphne Poon wzbudziło duże zainteresowanie wśród firm, które zamierzają inwestować w jakość swojej produkcji.
Słuchacze mieli też okazję zapoznać się z rosyjskim i kazachstańskim rynkiem mody. O upodobaniach konsumenckich naszych wschodnich sąsiadów, popycie, dystrybucji i szansach wejścia na te lukratywne rynki opowiadali  Piotr Guzowski i Olga Abramova z Polsko – Kazachstańskiej Izby Handlowo-Przemysłowej. Uczestnicy Fashion Business Day dostali również zastrzyk wiedzy marketingowej.
Jak budować markę w modzie doradzał Tomasz Zgliczyński – Cuber, właściciel firmy Stratec, natomiast Magdalena Kuflińska, social media manager w agencji Tribe Guru przybliżyła tajniki prowadzenia skutecznych działań marketingowych w mediach społecznościowych. Z kolei firmy i projektanci przygotowujący kolekcje na przyszły sezon mogli poznać już trendy mody na wiosnę i lato 2012 . Nadchodzące tendencje opracowane przez brytyjską agencję Mudpie zaprezentowała Elżbieta Olszewska, współwłaścicielka firmy Moda i Wiedza.
Podczas Fashion Business Day 2011 wręczono Certyfikaty Polish Product. Firmami Roku zostały ogłoszone – Bültel International Poland (właściciel marek: camel active, Calamar, Hattric), Cybina (właściciel marki: Vernet), Digel Polska i Ochnik.
Kongresowi towarzyszyła część wystawiennicza, gdzie swoje stoiska mieli partnerzy Fashion Business Day 2011: targi  ITMA - MP International, biuro certyfikacji Polish Product, producent parasoli Kulik, agencja Mudpie - Moda i Wiedza oraz firma consultingowa MarekBorowinski.com. Partnerem imprezy był także polski oddział producenta nici Coats.
Honorowym patronatem spotkanie objęła Izba Bawełny w Gdyni. Sponsorami upominków dla uczestników byli: ActiVita (Lubella), Bielenda, FilmBox, Floslek, Eko Vit i Teatr Sabat Małgorzaty Potockiej. Wśród patronów medialnych znalazły się: Moda Damska, Moda Męska, Fashionbusiness.pl, Galeriehandlowe.pl, Fashionmedia.pl, LaMode.info, Szafa.pl.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Fashion Business Day 2011: Biznes w modzie, moda w biznesie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.