Tematy wykładów i prelegenci:
E-commerce w retailu. Przemysław Worwa, key account manager, Commit Polska
System ERP jako centrum dowodzenia dla E-commerce. Mirka Achinger, prezes ODL Sp. z
Polski e-commerce modowy na rynku niemieckim. Ryzyka prawne. Marek Wiński, radca prawny, partner zarządzający, Kancelaria Wiński
E-commerce w branży mody. Wyzwania i rozwiązania na podstawie zrealizowanych wdrożeń. Marcin Rutkowski, PR & marketing manager, i-systems
Zwiększanie sprzedaży online poprzez personalizacje i optymalizacje w czasie rzeczywistym
– case studies. Piotr Oracz, dyrektor ds. ecommerce, Marketizator Polska, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej
Jak przygotować sklep internetowy do przedświątecznej sprzedaży? Maciej Chmiel, doradca Trusted Shops.
Dlaczego ubrania powinny wisieć w chmurze a nie w „szafie". Tomasz Sobol,
dyrektor marketingu, Beyond.pl
Lepsza komunikacja – większa sprzedaż! Tomasz Ławniczak, CEO, NGChat.com
Jak zbudować przewagę konkurencyjną nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi? Jacek Kinecki, dyrektor sprzedaży – ecommerce, Przelewy24, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej
Z udziału w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim producenci, importerzy, sieci detaliczne, sklepy internetowe z branży mody, reprezentowane przez:
• właścicieli, prezesów, dyrektorów sprzedaży i marketingu,
• dyrektorów i menedżerów e-commerce,
• osoby zarządzające sieciami detalicznymi.
Udział w Kongresie firm z branży mody jest bezpłatny (dla maksimum dwóch osób z jednej firmy).
Więcej informacji: http://fashionbusiness.pl/fashion-business-congress-e-commerce-w-modzie/
Tagi: