Blue City znajduje się na pierwszym miejscu wśród najpopularniejszych warszawskich centrów handlowych na Facebooku (drugie miejsce zajmują Złote Tarasy z wynikiem 12 047), jest również trzecim najpopularniejszym na Facebooku centrum handlowym w Polsce. Na pochwały zasługuje zwłaszcza zwycięstwo w stolicy, gdzie klienci są bardzo wymagający i konkurencja pomiędzy poszczególnymi centrami jest bardzo duża.
Na swoją pozycję centrum pracowało od maja 2010 - było wtedy prekursorem w użyciu Facebooka do komunikacji z klientami. Od tego czasu Blue City jest liderem w rankingu najpopularniejszych warszawskich centrów handlowych na Facebooku.
Duże znaczenie miała promocja charakterystycznych dla Blue City imprez, a także informacje na temat zniżek, promocji czy nowych kolekcji. W promocji strony pomogły także konkursy z nagrodami dla fanów.
W najbliższej przyszłości centrum pragnie utrzymać stabilny wzrost liczby fanów i statystyk aktywności. Ostatnio poprzez specjalną aplikację rozpoczęło na Facebooku zbieranie opinii fanów o centrum. W ten sposób ponownie staje się prekursorem nowych rozwiązań w komunikacji z klientami.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt centrum czwartej generacji, łączący funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Blue City
Zobacz sklepy w Blue City
Tagi: