Europa Centralna, jedno z największych centrów handlowych w regionie, z satysfakcją podsumowuje drugi rok działalności na rynku. Centrum, od otwarcia w marcu 2013 roku, notuje znaczące wzrosty w każdym aspekcie działalności.
Wzrost frekwencji w galerii w 2014 sięgnął poziomu prawie 45 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, a w samym grudniu wzrost ten plasował się na poziome 12 proc. w porównaniu do grudnia 2013.
Obroty na m kw. wszystkich najemców wzrosły o prawie 30 proc. w porównaniu do pierwszego roku funkcjonowania obiektu, sięgając w przypadku niektórych marek poziomu nawet 40-50 proc rok do roku. Mix najemców Europy Centralnej w 2014 roku również został poszerzony, do jego grona dołączyło 20 znanych i popularnych marek, m.in.: Gino Rossi, Carry, Bialcon, Cocodrillo, Bel-Pol, Almira Design Studio, Weltom Dywany, Vinotti, Fullah Sugah, Nuna Lie, czy zyskująca coraz większą popularność polska marka By o la la…!
-
Europa Centralna jest młodym centrum handlowym - mówi Dorota Beltrani, leasing&asset manager EC Property Management –
Sukcesywne wzrosty odwiedzalności, zważywszy na spadki Indeksu FootFall odnotowywane przez cały 2014 w porównaniu do 2013 roku przez Polską Radę Centrów Handlowych, są dla nas powodem do dumy. Wzrosty obrotów najemców, a także wynajęta prawie w 100 proc. przestrzeń galerii, udowadniają, że cieszymy się coraz większym zaufaniem zarówno wśród klientów z całego regionu Śląska, jak i najemców.
- W 2014 roku na nasz parking wjechało ponad 60 proc. więcej samochodów, niż w roku poprzednim, co daje nam liczbę ponad 150 tys. samochodów miesięcznie. Dodatkowo, ponad 300 tys. klientów skorzystało z naszych bezpłatnych, różowych autobusów – dodaje Monika Magner, dyrektor Centrum Handlowego Europa Centralna –
Na szczególną uwagę zasługuje także niezwykle bogata oferta organizowanych przez nas wydarzeń, które cieszyły się ogromną popularnością wśród klientów.
Bardzo dobre wyniki Europy Centralnej i jej najemców nie byłyby możliwe do osiągnięcia bez intensywnej i nietuzinkowej kampanii marketingowej. W sumie, w 2014, w centrum zorganizowanych zostało 196 wydarzeń - od sportowych i edukacyjnych, przez koncerty i pokazy mody, po inicjatywy charytatywne. Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na stałe wpisały się już w działalność Europy Centralnej, żeby wspomnieć regularnie organizowane maratony Biegamy z Sercem w Europie Centralnej, czy Fundusz Małych Grantów wspierający lokalne inicjatywy społeczne. Za jedną ze swoich inicjatyw, „Tak dla sportu – twórczo, aktywnie, kolorowo” promującą zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i racjonalne odżywianie się wśród mieszkańców regionu, Europa Centralna została wyróżniona w konkursie Polskiej Rady Centrów Handlowych Retail Awards 2014 w kategorii kampania CSR.
Tagi: