Zarząd Euromark Polska S.A. w nawiązaniu do polityki informacyjnej informuje, że jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska S.A. we wrześniu 2011 roku wyniosły 7 395 tysięcy złotych i były niższe o 3,9% od wyników osiągniętych we wrześniu ubiegłego roku.
Wrzesień 2011 roku charakteryzował się nietypową jak na ten miesiąc pogodą, która nie sprzyjała popytowi na produkty z proponowanej oferty. W analizowanym okresie, w Europie Środkowej i Wschodniej utrzymywały się dość wysokie, jak na przełom lata i jesieni, temperatury. Równie nietypowa dla tej pory roku, była niezmiernie mała ilość opadów atmosferycznych.
Jednocześnie, spółka zwraca uwagę, iż pomimo, wystąpienia wskazanych powyżej, niesprzyjających dla branży warunków atmosferycznych, udało się utrzymać wysokość jednostkowej sprzedaży na poziomie zbliżonym do sprzedaży z września roku ubiegłego, w którym wypracowano sprzedaż na poziomie o 33% wyższym w porównaniu do września roku 2009.
Skonsolidowane wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej we wrześniu 2011 roku wyniosły 7 844 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych we wrześniu roku ubiegłego o 1,9%.
Wskaźniki dynamiki sprzedaży zostały obliczone poprzez porównanie bieżących wyników sprzedaży z wynikami objętymi sprawozdaniem finansowym za III kwartał roku obrotowego 2010/2011. Zaprezentowane wskaźniki mogą się nieznacznie różnić od danych porównywalnych zaprezentowanych w raporcie bieżącym nr 30/2010 z racji późniejszych korekt księgowych.
Pełna informacja nt. wyników finansowych osiągniętych w perspektywie kwartału obejmującego wrzesień 2011 roku zostanie zaprezentowana w rozszerzonym skonsolidowanym raporcie okresowym za I kwartał roku obrotowego 2011/2012, którego publikacja przewidziana jest na dzień 16 stycznia 2012 r.
Tagi: