Euromark Polska SA informuje o grudniowych wynikach sprzedaży

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-01-11 | 11:30
Firma "Euromark Polska" SA, właściciel marek Campus i Alpinus, ogłosiła wyniki sprzedaży osiągnięte w grudniu 2011 roku. Zyski firmy spadły o 40% w porównaniu do roku ubiegłego.
Zarząd "Euromark Polska" SA poinformował, że jednostkowe wyniki sprzedaży spółki w grudniu 2011 roku wyniosły 9 442 tys. złotych i były niższe o 40,0% od wyników osiągniętych w grudniu ubiegłego roku. Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie wrzesień - grudzień 2011 roku wyniosły 34 756 tys. złotych i były niższe o 18,1% od wyników osiągniętych w porównywalnym okresie ubiegłego roku kalendarzowego.
Miesiąc grudzień 2011 roku był, w obecnym sezonie jesienno-zimowym, okresem kontynuacji (w coraz silniejszej postaci) wyjątkowo łagodnej aury, a wynikający z powyższego wpływ na sprzedaż produktów z oferty Emitenta uległ zwiększeniu. Na podstawie danych zebranych przez jeden z portali pogodowych dla trzech największych miast w Polsce, średnia temperatura w grudniu 2010 roku wyniosła -5,9 stopni Celsjusza, podczas gdy w grudniu 2011 roku średnia temperatura osiągnęła poziom 2,4 stopnie, co daje różnicę aż 8,3 stopni.
Dodatkowym czynnikiem negatywnie wpływającym na sprzedaż produktów z kolekcji zimowej w grudniu bieżącego roku były opady deszczu, w ilości nieznacznie niższej od normy przyjętej dla tego miesiąca, co związane było z wystąpieniem wspomnianych wcześniej dodatnich temperatur powietrza. Opady śniegu zasadniczo nie występowały, przy czym Emitent przypomina, iż grudzień 2010 roku obfitował w intensywne opady śniegu. Połączenie wpływu ww. czynników przełożyło się na obniżenie poziomu grudniowej sprzedaży bieżącego roku w porównaniu do sprzedaży z grudnia 2010 roku.
Skonsolidowane wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej w grudniu 2011 roku wyniosły 10 239 tys. złotych i były niższe od osiągniętych w grudniu roku ubiegłego o 39,7%. Narastająco wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej Euromark osiągnięte w okresie wrzesień - grudzień 2011 roku wyniosły 36 993 tys. złotych i były niższe o 18,1% od wyników osiągniętych w porównywalnym okresie ubiegłego roku.
Wskaźniki dynamiki sprzedaży zostały obliczone poprzez porównanie bieżących wyników sprzedaży z wynikami objętymi sprawozdaniem finansowym za IV kwartał roku obrotowego 2010/2011.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Euromark Polska SA informuje o grudniowych wynikach sprzedaży

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.