EURO 2016 - czas dobrej sprzedaży

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-06-10 | 17:00
W związku ze zbliżającym się mistrzostwami EURO 2016 w ofercie Kolportera pojawiły się m. in. specjalne czasopisma i albumy piłkarskie oraz karty kolekcjonerskie.
Część wydawców, przede wszystkim albumów i publikacji kolekcjonerskich, swoje piłkarskie tytuły wprowadziła do sprzedaży już pod koniec kwietnia. W punktach sprzedaży współpracujących z Kolporterem można już kupić m. in. kolekcję „UEFA Euro 2016™ Adrenalyn XL™”, składającą się z 459 kart, z logo drużyny oraz wizerunkami zawodników z drużyn biorących udział w turnieju. Kolejną propozycją jest „UEFA Euro 2016™”, czyli kolekcja 680 naklejek, które należy wkleić do 96- stronicowego albumu.
Atrakcją nie tylko dla kibiców, ale i młodych piłkarzy są dwie publikacje: „Kara narodowa. Sztuczki i triki piłkarzy” oraz „Robert Lewandowski. Sztuczki, triki i bramki”. Obie książki są autorskim pomysłem dwóch dziennikarzy zajmujących się tematyka piłkarską, Tomasza Bocheńskiego i Tomasza Borkowskiego. Z okazji Euro 2016 w ofercie Kolportera znalazły się także albumy: „Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Francja 2016”, „Piłka nożna” i „100 najsławniejszych piłkarzy”.
Oprócz wydawnictw albumowych i kolekcjonerskich na rynek trafiły lub trafią w najbliższym czasie czasopisma tematyczne, m.in „Magazyn EURO-MISJA 2016” (na rynku od 25 kwietnia), „Magazyn UEFA – Przewodnik kibica EURO 2016” (w sprzedaży od 11 maja) oraz „EURO-HISTORIA” (na rynku od 16 maja). W ofercie Kolportera znalazła się również ekskluzywna publikacji dla koneserów – „PIŁKA NOŻNA. Historia, Legendy, Mistrzostwa, Puchary”.
– Nasze wyniki z 2012 roku potwierdzają, że Mistrzostwa Europy istotnie wpływają na wzrost obrotów. Skumulowany miesięczny obrót Kolportera na sprzedaży wszystkich produktów mających w nazwie Euro lub UEFA wzrósł w tamtym czasie o 25 proc., przy czym największym wzięciem cieszyły się naklejki i karty kolekcjonerskie. Natomiast miesięczny obrót na produktach pośrednio związanych z mistrzostwami, a więc m.in. dziennikach i prasie sportowej, wzrósł o 8 proc. – mówi Michał Zbytek, dyrektor Pionu Sprzedaży w Departamencie Dystrybucji Prasy Kolportera.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-07-30 do 2016-08-07

EURO 2016 - czas dobrej sprzedaży

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.