Jest to pierwsze zastosowanie na tak dużą skalę technologii szkoleń internetowych w branży e-papierosowej, która od kilku lat rewolucjonizuje rynek wyrobów tytoniowych.
-
Sprzedaż e-papierosów wymaga unikalnej wiedzy na temat produktów i sposobu ich używania. Wprowadzenie platformy e-learningowej pozwala nam zwiększyć efektywność szkoleń, weryfikować kwalifikacje sprzedawców oraz ograniczać koszty w tym obszarze działania - mówi Jerzy Jurczyński, rzecznik prasowy lidera rynku e-papierosów.
eSmokingWorld jest największą europejską siecią sprzedaży e-papierosów, właścicielem m.in. marek Mild, Volish. W latach 2013-2014 stworzyła m.in. eSmoking Institute z siedzibą w Poznaniu prowadzący unikalne analizy płynów nikotynowych oraz badania nad rozwojem technologii e-palenia. Obecnie firma kończy budowę najnowocześniejszego w EU zakładu produkcyjnego płynów do uzupełniania w e-papierosach.
Tagi: