Sieć Empik czekają duże zmiany. W marcu wystartuje odświeżony e-sklep, w którym znajdą się nowe produkty i kategorie. Dystrybucyjny gigant zamierza znacznie poszerzyć swoją ofertę. Niebawem wprowadzi też opcję click & collect, umożliwiającą odbiór zamówienia po dwóch godzinach w wybranym salonie. Zmiany zajdą również w platformie mobilnej i w programie lojalnościowym Mój Empik, z którego korzysta ponad milion klientów. Sieć będzie też otwierać w tym roku swoje salony w nowym formacie.
– Uruchamiamy nową stronę internetową, wychodząc naprzeciw potrzebom klientów. Mamy więcej informacji dotyczących poszczególnych produktów, więcej filmów, rekomendacji i informacji poszukiwanych przez klientów, jak choćby dane autora. Strona zmienia się również wizualnie, będzie bardziej nowoczesna – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce Empiku.
Nowością będą rozbudowane rekomendacje, które mają ułatwić klientom decyzje zakupowe i wybranie z oferty produktów dopasowanych do ich gustów i potrzeb. Sama oferta również się rozszerzy, a na stronie Empiku będzie można kupić online artykuły wykraczające poza rynek kulturalno-księgarski.
Empik.com to już nie tylko księgarnia, wychodzimy trochę szerzej. Znajdą się u nas produkty okołokulturalne i nowe kategorie: dziecko, zabawki, dom i ogród, wyposażenie wnętrz, zdrowie i uroda, a nawet elektronika. Klienci szukają takich produktów, chcą mieć jedno miejsce, gdzie łatwo zobaczą wszystkie artykuły i włożą je do koszyka. Na pewno w najbliższym czasie będziemy poszerzali portfolio produktów
– zapowiada Szymon Bujalski.