W tym roku nie tylko świąteczne piosenki przyprawiają odbiorców o łzy. Autorzy reklam udowadniają, że też mogą wzruszać i skłaniać do refleksji.
Kilkadziesiąt sekund czasu antenowego można wykorzystać w twórczy sposób: opowiedzieć historię i dostarczyć emocji nie mniejszych niż przerwany nimi film. Taki pomysł na świąteczną kampanię prezentuje w tym roku Empik. Student, który mieszka w okolicy, sympatyczny taksówkarz, dziewczyna, która przygotowuje naszą ulubioną kawę. W naszym życiu codziennie mijamy dziesiątki, a czasem nawet setki nieznajomych, którzy pozostają dla nas zupełnie przezroczyści. Świąteczna reklama Empiku pokazuje, że każda nieznajoma i każdy nieznajomy niosą ze sobą jakąś historię, o czymś marzą, coś ich pasjonuje.
Kultura – książki, muzyka, sztuka – towarzyszą nam w najbardziej intymnych chwilach. Spotkaniach z własnym wnętrzem. Wszystko podsumowuje hasło: najważniejsze znajdziesz w środku.