-
Przystąpienie do największego i najpopularniejszego w Polsce Programu Bonusowego Payback jest istotnym wydarzeniem w Grupie EM&F i stanowi element szerzej zakrojonych działań, mających na celu doskonalenie relacji z klientami Grupy, które bezpośrednio wpływają na zwiększanie rentowności. Stałe budowanie wiedzy o klientach, a przez to zrozumienie ich oczekiwań jest podstawowym warunkiem sukcesu biznesowego w branży detalicznej - komentuje wejście do Programu Maciej Szymański, Prezes Grupy Empik Media & Fashion.
- Z jednej strony - doceniamy uznanie i zaufanie Klientów odwiedzających nasze sklepy, dokonujących zakupów, dlatego chcemy zaoferować im dodatkowe korzyści; z drugiej strony - poprzez uatrakcyjnienie oferty mamy możliwość pozyskania nowych klientów - dodaje.
Dotychczasowi uczestnicy Programu Payback oraz Ci, którzy zdecydują się na przystąpienie do Programu, od teraz również w sieci sklepów Empik i Smyk mogą zbierać punkty i wymieniać je na nagrody dostępne w katalogu Payback, a w szczególności na kupony rabatowe do realizacji w sklepach Empik i Smyk.
Multipartnerski charakter Programu Bonusowego Payback, poza standardową możliwością zbierania punktów, dodatkowo pozwala zaoferować klientom sieci Empik i Smyk szereg atrakcyjnych akcji promocyjnych, z których będą mogli skorzystać także u innych Partnerów Programu, a przez to efektywnie i szybciej zebrać punkty niezbędne do wymiany.
Uczestnicy Programu, dokonując zakupów w sieci salonów Empik, za każde wydane 2 złote otrzymają 1 punkt Payback. Z kolei w sieci Smyk można otrzymać 2 punkty Payback za każde wydane 3 złote.
Aby zostać uczestnikiem Programu PAYBACK, wystarczy pobrać w salonie Empik lub Smyk zestaw startowy z kartą. Zarejestrowanie karty w sklepie lub w Internecie sprawi, że Klient otrzyma 100 punktów w prezencie.
Według badań rynku przeprowadzonych przez Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. - marki Empik i Smyk były wskazywane przez uczestników Programu, jako numer 1 w swoich kategoriach produktowych.
Zobacz salony Empik w centrach handlowych
Zobacz sklepy Smyk w centrach handlowych
Tagi: