Eksperci Tesco najpopularniejsi na Facebooku wśród centrów handlowych

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-05-11 | 17:30
Raport Fanpage Trends przedstawia najpopularniejsze fanpage w kwietniu 2012 roku. Największym fanpage’em wśród centrów handlowych jest Eksperci Tesco.
Fanpage Experci Tesco cieszy się ogromną popularnością i ciągle przybywa mu fanów – w tym miesiącu posiadał już 333 tys. Kwiecień był dobrym miesiącem dla fanpage’a Lidla, który, prawdopodobnie dzięki reklamom telewizyjnym, powiększył się ponad trzykrotnie w ciągu minionego miesiąca, tym samym zajmując drugie miejsce w rankingu największych stron galerii handlowych. Szczecińskie Galaxy Centrum, które zyskało w kwietniu 3,7 tys. fanów zajmuje trzecie miejsce. Swoje strony o ponad 2 tys. fanów powiększyli również TK Maxx w Polsce, Galeria Kaskada i Manufaktura.
Fanpage Eksperci Tesco angażuje w aktywności coraz więcej swoich fanów - w tym miesiącu udało się zaangażować aż 38 tys. osób. Bardzo dobrze z angażowaniem fanów w aktywności poradził sobie również Lidl, w aktywność na tym profilu zaangażowało się aż 10 tys. osób. Po ponad tysiąc osób zaangażowały mniejsze Galaxy i Pasaż Grunwaldzki. Największy procent swoich fanów zaangażowały duże profile Lidl oraz Eksperci Tesco, z mniejszych wyróżnił się Gemini Park Tarnów, a także Bonarka City Center i Galeria Słoneczna.
Pod względem interaktywności również najlepsze wyniki posiada fanpage Eksperci Tesco, kolejny w rankingu jest Lidl, który też najlepiej sobie radzi pod względem Relative Interactivity. Względnie dobrą interaktywność osiągnęły też Gemini Park Tarnów i Bonarka City Center. Najwięcej w tym miesiącu mówiło się o fanpage’u Eksperci Tesco oraz o Lidlu. Wysokie pozycje w rankingu Talking About mają również Galaxy Centrum, Bonarka City Center, Galeria Bałtycka i Galeria Kaskada.
Najciekawsze posty kierowane do kobiet dotyczyły pytań o kobiece „fochy”, ulubione lody oraz proponowały gry w skojarzenia. Panów bardziej zainteresował post o konkursach z nagrodami w postaci biletu na żużel lub krakowskie derby - mecz Wisły z Cracovią. Ciekawym spostrzeżeniem jest, że wśród walczących o bilety na żużel było aż 49% pań. Raport został przygotowany przez firmę Sotrender.
Zobacz cały Raport Fanpage Trends
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-03-30 do 2012-04-06

Zobacz także

Eksperci Tesco najpopularniejsi na Facebooku wśród centrów handlowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.