Edyta Herbuś od początku 2011 roku jest ambasadorką kolekcji Reebok EasyTone, czyli produktów do formowania ciała. Umowa ma charakter roczny, czyli obejmuje 2 kampanie w ciągu roku. W lipcu Edyta Herbuś promowała JUKARI Fit to Flex™, czyli sygnowany przez markę Reebok trening z elastycznymi taśmami.
-
Zależało nam aby wybrać osobę, która lubi markę Reebok, ma do niej
pozytywny stosunek oraz jest osobą aktywną. Głównym przesłaniem jaki
chcemy przekazać poprzez Ambasadorkę jest to, że chodząc w butach i
odzieży EasyTone, kiedy nie masz czasu na regularne treningi i
odwiedzanie siłowni, możesz dbać o swoje ciało, formując je z każdym
krokiem - uzasadnia wybór Edyty Herbuś Michał Kępiński, Brand Activation Manager Reebok.
Marka Reebok nie ujawnia wartości umowy oraz głównych założeń kontraktu. Wiadomo jedynie, że Edyta Herbuś będzie pojawiała się głównie w działania PR marki dla produktów Reebok EasyTone zarówno offline jak i online. -
Dodatkowo Ambasadorka będzie pojawiała się w komunikacji w wybranych sklepach naszych Klientów - dodaje Michał Kępiński. Edyty Herbuś nie zobaczymy w telewizji, reklamach outdoor czy prasie. Głównym celem jakie stawia sobie marka Reebok to efekty wizerunkowe oraz mediowe.
Zobacz sklepy marki Reebok w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Reebok
Tagi: