Wzrost dochodów marki Ecco, rekordowe wolumeny sprzedaży, otwarcia nowych sklepów i niestandardowe kampanie marketingowe pozwoliły na wypracowanie zysku przed opodatkowaniem na łącznym poziomie 183 milionów euro za 2015 rok.
- Rok 2015 charakteryzował się pomyślnym wprowadzeniem przez ECCO innowacyjnych kolekcji i inwestycji. Nasza spółka osiągnęła te wyniki poprzez umiejętne wdrażanie swoich strategii, co stanowi warunek wstępny dla ciągłego zwiększania zysku na wymagających rynkach na całym świecie - powiedział dyrektor generalny, Dieter Kasprzak.
Przychód netto za rok 2015 został zwiększony o 7,4%. Po raz pierwszy dochody ze sprzedaży poza Europą stanowiły ponad 50% całkowitego przychodu Grupy, tym samym osiągając cel, by stworzyć wyważone portfolio Ecco na rynku globalnym. Zysk przed opodatkowaniem zwiększył się do 183 milionów euro, co stanowi wzrost o 4% przy marży wyzku wynoszącej 14,6%. Ecco wraz z parterami otworzyło 174 nowe sklepy oraz zracjonalizowało portfolio sklepów, co poskutkowało liczbą 95 otwarć netto. Kapitał własny zwiększono do 579 milionów, a współczynnik wypłacalności wyniósł 61,1%.
Tagi: