Bardziej on-line, mobile i visual. Zdjęcia z imprez, backstage′u sesji, pokazów mody i koncertów, wypadu na pizzę oraz selfie w windzie. Bielska Galeria Sfera debiutuje na Instagramie!
Wykorzystując potencjał obrazu w działaniach PR i popularność mediów społecznościowych Galeria Sfera sięgnęła po kolejny kanał komunikacji medialnej. Instagram pozwoli jej na zaprezentowanie się z bardziej lifestylowej strony – jako integralnej przestrzeni miejskiej, w której chętnie spędzamy swój czas wolny. Publikowane są zdjęcia z imprez i backstage′u wydarzeń odbywających się na jej terenie, m.in. premierowych spektakli Teatru Komedii w Klubie Klimat, spotkań autorskich w Księgarni Matras czy pokazów mody. Platforma służy również jako wizytówka dostępnych w Galerii Sfera produktów i usług oraz jako kanał wspierający organizowane na jej terenie konkursy, m.in. "Smart selfie" – na zdjęcie z rysunkową postacią Lady S, będącą twarzą programu lojalnościowego Klub Galerii Sfera czy "For fun, for love" – walentynkowego konkursu, łączącego elementy off-line i on-line.
To kolejny krok Galerii Sfera w kierunku mediów społecznościowych. Galeria obecna jest na Facebooku, serwisie YouTube oraz Pintereście, na którym prezentowane są zdjęcia packshotowe nawiązujące do aktualnych trendów, lookbooki marek dostępnych w galerii, propozycje stylizacji w odniesieniu do wpisów, pojawiających się na blogu galerii oraz oferta marek wnętrzarskich. Wszystkie kanały komunikacji internetowej są ze sobą zsynchronizowane i służą wzajemnej promocji.
Tagi: