PR i WWW
Współpraca obejmuje działania PR-owe, prowadzenie biura prasowego oraz monitoring prowadzonych działań. Agencja odpowiedzialna jest również za aktualizację strony WWW Galerii Sfera - publikację informacji o promocjach, nowościach i wydarzeniach, odbywających się na jej terenie.
Social media
Wykorzystując potencjał obrazu w działaniach PR, popularność mediów społecznościowych i jedne z jej najsilniejszych trenów, agencja stworzyła również strategię obecności Galerii Sfera na Instagramie. Nowy kanał komunikacji pozwoli na zaprezentowanie bielskiej galerii z bardziej lifestylowej strony - jako integralnej przestrzeni miejskiej, w której chętnie spędzamy swój czas wolny. W komunikacji wykorzystane zostaną zdjęcia z imprez i backstage′u wydarzeń odbywających się na terenie Galerii. Platforma posłuży również jako wizytówka oferowanych przez nią produktów i usług.
To kolejny krok Galerii Sfera w kierunku mediów społecznościowych. Galeria obecna jest na Facebooku, serwisie YouTube oraz Pintereście, na którym prezentowane są zdjęcia packshotowe nawiązujące do aktualnych trendów, lookbooki marek dostępnych w galerii oraz propozycje stylizacji w odniesieniu do wpisów, pojawiających się na blogu galerii. Wszystkie kanały komunikacji internetowej są ze sobą zsynchronizowane i służą wzajemnej promocji.
Custom Publishing i Blogosfera
Podjęte działania stanowią poszerzenie dotychczasowej współpracy Korporacji Stylu i Galerii Sfera. Od kilku lat agencja zajmuje się kompleksową realizacją magazynu o charakterze custom publishingowym "Modna Sfera", za którą otrzymała wyróżnienie w konkursie "Szpalty Roku 2014" oraz bloga Sfera Fashion. Agencja pracuje również nad rebrandingiem programu lojalnościowego "Klub Galerii Sfera", którego nowa odsłona planowana jest w lutym br.
Tagi: