Działy strategiczne uatrakcyjniają Go Sport

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-03-04 | 09:00
Sklepy Go Sport finalizują rozpoczęty w 2010 roku gruntowny remodeling, mający na celu ożywienie wnętrz oraz dostosowanie funkcjonalności do potrzeb klienta. Częścią strategii sieci jest podzielenie przestrzeni sklepowej na działy strategiczne.
Estetyka sklepu, jakość obsługi oraz przemyślane rozłożenie asortymentu to czynniki, mające coraz większy wpływ na decyzje i przywiązanie konsumentów. Tłumaczy to wzrost liczby remodelingów wdrażanych przez duże sieci marketów oraz sklepów tematycznych, co odzwierciedlają także zmiany, mające miejsce w Go Sport.
Tematyczny podział powierzchni sklepowej
W ramach remodelingu, zostały stworzone specjalistyczne działy, które czynią poruszanie się po sklepie intuicyjnym, co w połączeniu z fachową obsługą klienta sprawia, że zakupy w Go Sport to czysta przyjemność. Dedykowane kategorie dzielą się na:
- Piłka Nożna – Go Foot,
- Pływanie – Go Swim,
- Bieganie – Go Run,
- Fitness (odzież i akcesoria) – Miss Go,
- Odzież sportowa męska – Go Men,
- Akcesoria i bagaże sportowe.
Działy strategiczne umożliwiają łatwe zorientowanie klienta na produkty w obszarze jego zainteresowań. Każdy z nich różni się nie tylko zakresem asortymentu, ale również kolorystyką i aranżacją dostosowaną do motywu przewodniego. Zrezygnowano tu ze schematycznego wyłożenia produktów na rzecz przyciągających oko wizualizacji. Dzięki temu, że ofertę zaprezentowano w sposób logiczny i atrakcyjny dla oka, klientowi łatwiej jest przeglądać dostępne artykuły.
Na tle pozostałych sklepów tekstylnych, Go Sport wyróżnia bogaty wybór modeli na witrynach oraz sportowa stylizacja manekinów. Kategorie tematyczne opracowano tak, aby spełnić oczekiwania kobiet (odzież i akcesoria do fitness), mężczyzn (różnorodna odzież sportowa) oraz osób zainteresowanych konkretnymi obszarami sportu, takimi jak: bieganie, piłka nożna oraz pływanie.
- Remodeling sklepów sprawił, że przebywanie w sklepach Go Sport jest bardziej komfortowe, a zakupy przyjemne. Czytelny podział przestrzeni sklepu na kategorie tematyczne ułatwia znalezienie odpowiedniego produktu oraz zwiększa efektywność pomocy naszych sprzedawców – komentuje Aleksandra Bojarska, kierownik ds. komunikacji w Go Sport. - Istotne jest również to, że remodeling nie pociągnął za sobą wzrostu cen produktów.
Zobacz sklepy Go Sport w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-02-10 do 2012-02-11

Zobacz także

Działy strategiczne uatrakcyjniają Go Sport

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.