Dynamiczny wzrost przychodów Briju

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-10-10 | 17:00
Notowana na głównym rynku GPW spółka jubilerska Briju w okresie od stycznia do września br. osiągnęła 557,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 37,8% wobec analogicznego okresu ubiegłego roku i jest wynikiem porównywalnym do przychodów osiągniętych w całym 2015 r.
Według wstępnych danych sprzedażowych we wrześniu tego roku Briju zanotowało 72 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 21,8%. Na efekt ten złożyły się bardzo dobre wyniki obu segmentów działalności. W segmencie jubilerskim Grupa osiągnęła 3,8 mln zł przychodów – wzrost o 123,5% r/r, natomiast w segmencie handlu i obróbki metali szlachetnych wzrost wyniósł 18,8%, a przychody wyniosły 68,2 mln zł.
- We wrześniu osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki ze sprzedaży. W naszej branży miesiąc powakacyjny jest jednym ze słabszych w roku, a mimo to udało nam się osiągnąć bardzo wysokie dynamiki wzrostów. Ponad dwukrotny wzrost sprzedaży w segmencie jubilerskim potwierdza słuszność realizowanej strategii rozwoju sieci sprzedaży i wprowadzania nowych produktów i kolekcji. – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes Briju.
W ujęciu narastającym przychody ze sprzedaży po 9 miesiącach br. wyniosły: 528,7 mln zł w segmencie surowców – wzrost r/r o 36,0% oraz 29 mln zł w segmencie wyrobów jubilerskich, co stanowi wzrost o 81,3%.
Z wstępnych danych wynika, że w okresie od lipca do września Grupa osiągnęła 206,7 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, na które złożyło się 11,3 mln zł sprzedaży w segmencie wyrobów jubilerskich oraz 195,3 mln zł przychodów ze sprzedaży w segmencie surowcowym.
- Bardzo dobrze oceniamy wyniki osiągnięte w ostatnich miesiącach. Są one zgodne z naszymi najbardziej optymistycznymi założeniami. Rosnące przychody to efekt  zwiększania własnej sieci sprzedaży oraz wzrostu sprzedaży w istniejących salonach Briju. – dodał P. Piotrowski.
W tym roku Briju otworzyło sześć sklepów i aktualnie sieć sprzedaży składa się z 36 salonów. Do końca roku własna sieć sprzedaży powiększy się jeszcze o 9 sklepów, do 45 salonów. Grupa ma już umowy na prawie wszystkie planowane lokalizacje. Nowe sklepy zostaną otwarte w Mielcu, Sieradzu, Tomaszowie Mazowieckim, Szczecinie i Mysłowicach.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-11-02 do 2016-11-08

Dynamiczny wzrost przychodów Briju

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.