Pomimo okresu wakacyjnego, Carrefour Polska dynamicznie pracuje nad rozwojem sieci sklepów franczyzowych Carrefour Express. W lipcu i sierpniu otwartych zostało dziewięć nowych placówek. W całym roku 2012 Carrefour Polska planuje otworzyć łącznie ponad 200 sklepów franczyzowych.
Nowa placówka franczyzowa Carrefour Express typu convenience została otwarta w Warszawie przy ul. Kondratowicza 23. Pozostałe placówki w formacie mini-marketu otwarto w Mińsku Mazowieckim, Pruszkowie, Kaliszu Dobrzeckim, Wieprzu Żywieckim, Świętoszowie, Domaniewicach, Pogwizdowie oraz w Lipowcu.
Carrefour ze swoimi franczyzobiorcami rozwija sieć sklepów w dwóch formatach. Format mini-market (z zielonym logo) to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100 mkw. do 400 mkw., oferujące od 3500 do 6000 rodzajów artykułów. Koncept ten stosuje się do lokalizacji zarówno miejskich, jak i wiejskich. Format convenience (z pomarańczowym logo) przeznaczony dla lokalizacji typowo miejskich. Sklepy te charakteryzują się powierzchnią sprzedaży od 50 mkw. do 100 mkw. oraz pełną samoobsługą.
Franczyza z Carrefour to sprawdzony koncept i rozpoznawalna marka. Sklepy, które weszły do globalnej sieci Carrefour odnotowały wzrost obrotów średnio aż o jedną trzecią. Każdego miesiąca przybywa nawet po kilkanaście nowych placówek.
Łącznie pod szyldem Carrefour działa obecnie w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 240 sklepów franczyzowych Carrefour Express. Carrefour w Polsce posiada także przymarketowe stacje paliw oraz ponad 40 centrów handlowych.
Zobacz sklepy Carrefour w centrach handlowych
Tagi: