Mijający rok jest najdynamiczniejszym w historii rokiem pod względem ilości otwarć nowych sklepów. Powstało 17 nowych placówek. Piotr i Paweł wzmocnił swoją obecność w strategicznych dla sieci aglomeracjach: warszawskiej, trójmiejskiej, poznańskiej i wrocławskiej. Pierwsze supermarkety pojawiły się w Krakowie oraz Częstochowie.
Sklepy Piotr i Paweł są już w każdym województwie, w 60 miastach w Polsce. Tempo rozwoju oraz wzrastające zadowolenie klientów z zakupów pozwoliły zrealizować obrót za rok 2014 w wysokości 2.035 mld co ze wzrostem 5,6% plasuje Piotra i Pawła w czołówce najdynamiczniej rozwijających się sieci spożywczych w Polsce.
Ubiegły rok to również rok intensywnego rozwoju marek własnych "Piotr i Paweł" i "Kuchnia Polki".
Rok 2014 to również silne wzmocnienie aliansu zakupowego, który sieć współtworzyła z Bać-Polem i Topazem, poprzez dołączenie do niego sieci POLOmarket. To duże wydarzenie i sygnał, że polskie przedsiębiorstwa mogą doskonale współistnieć i współpracować na konkurencyjnym rynku. Dziś marka ekonomiczna "Lubię" zaspakajająca potrzeby konsumentów najbardziej wrażliwych na cenę liczy 120 pozycji.
Supermarkety Piotr i Paweł posiadają obecnie 115 sklepów. W roku 2015 Sieć planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając około 30 placówek poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych Franczyzobiorców.
Tagi: