Plany rozwojowe obejmują również
powiększenie powierzchni 5 wysoko rentownych placówek, ale także
zamknięcia 9, które ze względu na złe wyniki finansowe zostały
wytypowane do likwidacji bądź przeniesienia do nowo powstałych obiektów
handlowych. Aktualnie Deichmann posiada w Polsce 235 sklepów.
Firma
Deichmann konsekwentnie od 20 już lat stara się dynamicznie rozwijać
sieć i systematycznie zapełniać wszystkie „białe plamy” na mapie
Polski. Zgodnie ze strategią rozwoju, skupia się przy tym na miastach
liczących powyżej 30 tys. mieszkańców, na powierzchniach zlokalizowanych
w centrach i parkach handlowych.
W roku 2016 zostały otwarte kolejne nowe placówki w Bydgoszczy i Głogowie oraz po raz pierwszy w Tarnobrzegu. Kolejne pierwsze sklepy marki Deichmann pojawią się tego roku także w Krotoszynie, Oświęcimiu, Wrześni, Bartoszycach, Szczytnie, Mielcu oraz Tomaszowie Mazowieckim. W ramach procesu optymalizacji sieci zamknięto w tym roku placówki w Kaliszu, Rzeszowie oraz Tarnowskich Górach, inne natomiast relokowane są na nową powierzchnię.