Dynamiczna ekspansja marki Claire’s

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-10-12 | 15:00
Claire′s otwiera kolejne sklepy w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach handlowych w kraju.
Mimo iż marka Claire’s obecna jest na polskim rynku od roku, już dziś może pochwalić się szesnastoma otwartymi sklepami w całym kraju, w tym w Warszawie (trzy sklepy), Wrocławiu (dwa sklepy), Krakowie, Poznaniu, Opolu, Koszalinie, Białystoku, Radomiu, Kielcach, Swadzimiu k/Poznania, Łodzi, Katowicach oraz Piasecznie k/Warszawy. Jeszcze w tym roku i na początku 2012 marka Claire’s otworzy kolejne czternaście sklepów. Obok dwóch, które pojawią się w dobrze znanych już marce lokalizacjach, tj. Krakowie i Poznaniu, na zakupy w sieci sklepów Claire’s będzie można udać się także w Rzeszowie, Zabrzu, Płocku, Bydgoszczy oraz Słupsku. Kolejne lokalizacje są obecnie na etapie finalizacji umów najmu.
Mark Dillane, Dyrektor ds. rozwoju marki Claire’s w Europie komentuje: - Strategia ekspansji jaką przyjęła marka Claire’s okazała się ogromnym sukcesem. W całym 2011 roku uda się nam otworzyć 23 nowe sklepy. Pozytywne reakcje naszych klientów na nowe i zapowiadane otwarcia sklepów Claire’s pozwalają z optymizmem patrzeć na perspektywy rozwoju marki w Polsce nie tylko w 2012 r. ale i kolejnych latach.
Dagmara Filipiak, Starszy Konsultant w zespole Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle dodaje: - Zainteresowanie nowych marek polskim rynkiem nieustannie wzrasta. W ubiegłym roku swoje pierwsze sklepy otworzyły między innymi takie marki jak: G-Star Raw, Muji, Svilanit, LTB Jeans czy Petit Bateau. Śmiało można powiedzieć, że na polskim rynku ciągle jest miejsce na nowe marki. Przede wszystkim polski klient staje się coraz bardziej wymagający i świadomy trendów modowych. Chce mieć szeroki wybór asortymentowy oraz cenowy. Ponadto stosunkowo wysoki poziom wydatków na osobę zachęca nowe marki do rozwoju w Polsce. Marki, które intensywnie poszukują lokalizacji w naszym kraju to między innymi LC Waikiki, GAP, Toys ‘R’Us czy Jula.
Marka Claire’s posiada ponad 1000 sklepów w Europie i ponad 3000 sklepów na świecie. Ostatnio marka Clarie’s otrzymała nagrodę w kategorii „Najemca Roku 2010 (poniżej 100 mkw.)” w trzeciej edycji nagród CEE Retail Real Estate Awards (nagrody dla firm działających w sektorze nieruchomości handlowych), która odbyła się w tym roku w Warszawie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Dynamiczna ekspansja marki Claire’s

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.