Dwa obiekty Fashion House docenione

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-09-30 | 11:00
Dwa obiekty należące do Polonia Property Funds - Fashion House w Gdańsku oraz Fashion House w Warszawie, znalazły się w pierwszej piątce najlepszych polskich centrów handlowych w rankingu TNS Pentor zrealizowanym dla Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych.
Najemcy 93 polskich centrów handlowych ocenili współpracę z zarządcami obiektów. Pod uwagę brano kluczowe czynniki wpływające na noty takie jak: zadowolenie z komercjalizacji, zarządzania obiektem, działalności marketingowej  oraz ogólną satysfakcję handlową z obecności w centrum.
- To wyróżnienie jest dla nas, jako właściciela obiektów, wyrazem najwyższego zaufania, tym istotniejszym, iż doceniła nas najbardziej wymagająca grupa - nasi najemcy - komentuje Mirosław Januszko, wiceprezes ds. Inwestycji Polonia Property Funds.
W ocenie ponad 120 osób, które wzięły udział w badaniu, gdański Fashion House zdobył trzecie miejsce pod względem satysfakcji najemców ze współpracy z zarządzającymi centrum. Na to wyróżnienie złożyły się pośrednie oceny jakie zdobył ten obiekt: trzecie miejsce w Polsce pod względem zarządzania, drugie miejsce pod względem działalności marketingowej, piętnaste pod względem satysfakcji handlowej i dwudzieste trzecie miejsce pod względem komercjalizacji.
W rankingu TNS Pentor wysokie - piąte miejsce zajął  drugi obiekt funduszu - Fashion House w Warszawie, który najemcy wyróżnili piątym miejscem pod względem zarządzania centrum, dwunastym pod względem satysfakcji handlowej, piętnastym pod względem komercjalizacji i piątym miejscem w Polsce pod względem działalności marketingowej. To, co wyróżnia centra Fashion House w mojej ocenie, jako najemcy obu nagrodzonych obiektów, to przede wszystkim zaangażowanie Dyrekcji w codziennie funkcjonowanie centrum.
- Bardzo sobie cenię traktowanie przez zarządzających  zapisów umów, jako zasad określających współpracę dwóch partnerów, a nie jako pułapki, w którą udało się schwytać najemcę – mówi Zofia Morbiato, Dyrektor Ds. Rozwoju  marek Venezia i Unisono. - Nie do przecenienia jest także  łatwość kontaktu z zarządzającymi i wiedza, kto, za co odpowiada w organizacji (także w przypadku, gdy niektóre operacje są outsoursowane), co nie jest zawsze tak oczywiste, jak być powinno. Dzięki utrzymaniu  czynszu i opłat na rozsądnym poziomie  następuje sprawna wymiana najemców, którzy nie odnajdują się czasem w Fashion House. Dla nas, jako najemcy, istotne jest też regularne dostarczanie  tygodniowych statystyk sprzedażowych, na co zawsze możemy liczyć w obiektach Fashion House – dodaje Zofia Morbiato.
Badanie TNS Pentor przeprowadzone dla Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych to największe takie przedsięwzięcie w Polsce, w którym najemcy oceniali współpracę z centrami handlowymi. Ranking został opracowany metodą wywiadu internetowego CAWI w czerwcu 2011 roku. Ankietę wysłano do 280 sieci handlowych wynajmujących lokale w centrach handlowych o powierzchni ponad 10 tys. metrów kwadratowych - łącznie do 476 osób, w tym właścicieli franczyzowych. Na ankietę odpowiedziało ponad 120 osób, uzyskano próbę 48 sieci handlowych, 93 centra handlowe uwzględniono w badaniu. Przedstawiciele sieci handlowych oceniali m.in.: atrakcyjność miksu najemców oraz dopasowanie oferty centrum do rynku lokalnego, a także adekwatności kosztów wspólnych do jakości świadczonych usług, rzetelności i terminowość rozliczania najemcami, kontaktu z najemcami oraz zarządzania kryzysowego.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Fashion House Outlet Centre w Gdańsku
Zobacz sklepy w Fashion House Outlet Centre w Gdańsku
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Fashion House Outlet Centre w Piasecznie
Zobacz sklepy w Fashion House Outlet Centre w Piasecznie
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Dwa obiekty Fashion House docenione

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.