Najemcy 93 polskich centrów handlowych ocenili współpracę z zarządcami obiektów. Pod uwagę brano kluczowe czynniki wpływające na noty takie jak: zadowolenie z komercjalizacji, zarządzania obiektem, działalności marketingowej oraz ogólną satysfakcję handlową z obecności w centrum.
-
To wyróżnienie jest dla nas, jako właściciela obiektów, wyrazem najwyższego zaufania, tym istotniejszym, iż doceniła nas najbardziej wymagająca grupa - nasi najemcy - komentuje Mirosław Januszko, wiceprezes ds. Inwestycji Polonia Property Funds.
W ocenie ponad 120 osób, które wzięły udział w badaniu, gdański Fashion House zdobył trzecie miejsce pod względem satysfakcji najemców ze współpracy z zarządzającymi centrum. Na to wyróżnienie złożyły się pośrednie oceny jakie zdobył ten obiekt: trzecie miejsce w Polsce pod względem zarządzania, drugie miejsce pod względem działalności marketingowej, piętnaste pod względem satysfakcji handlowej i dwudzieste trzecie miejsce pod względem komercjalizacji.
W rankingu TNS Pentor wysokie - piąte miejsce zajął drugi obiekt funduszu - Fashion House w Warszawie, który najemcy wyróżnili piątym miejscem pod względem zarządzania centrum, dwunastym pod względem satysfakcji handlowej, piętnastym pod względem komercjalizacji i piątym miejscem w Polsce pod względem działalności marketingowej. To, co wyróżnia centra Fashion House w mojej ocenie, jako najemcy obu nagrodzonych obiektów, to przede wszystkim zaangażowanie Dyrekcji w codziennie funkcjonowanie centrum.
-
Bardzo sobie cenię traktowanie przez zarządzających zapisów umów, jako zasad określających współpracę dwóch partnerów, a nie jako pułapki, w którą udało się schwytać najemcę – mówi Zofia Morbiato, Dyrektor Ds. Rozwoju marek Venezia i Unisono. -
Nie do przecenienia jest także łatwość kontaktu z zarządzającymi i wiedza, kto, za co odpowiada w organizacji (także w przypadku, gdy niektóre operacje są outsoursowane), co nie jest zawsze tak oczywiste, jak być powinno. Dzięki utrzymaniu czynszu i opłat na rozsądnym poziomie następuje sprawna wymiana najemców, którzy nie odnajdują się czasem w Fashion House. Dla nas, jako najemcy, istotne jest też regularne dostarczanie tygodniowych statystyk sprzedażowych, na co zawsze możemy liczyć w obiektach Fashion House – dodaje Zofia Morbiato.
Badanie TNS Pentor przeprowadzone dla Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych to największe takie przedsięwzięcie w Polsce, w którym najemcy oceniali współpracę z centrami handlowymi. Ranking został opracowany metodą wywiadu internetowego CAWI w czerwcu 2011 roku. Ankietę wysłano do 280 sieci handlowych wynajmujących lokale w centrach handlowych o powierzchni ponad 10 tys. metrów kwadratowych - łącznie do 476 osób, w tym właścicieli franczyzowych. Na ankietę odpowiedziało ponad 120 osób, uzyskano próbę 48 sieci handlowych, 93 centra handlowe uwzględniono w badaniu. Przedstawiciele sieci handlowych oceniali m.in.: atrakcyjność miksu najemców oraz dopasowanie oferty centrum do rynku lokalnego, a także adekwatności kosztów wspólnych do jakości świadczonych usług, rzetelności i terminowość rozliczania najemcami, kontaktu z najemcami oraz zarządzania kryzysowego.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Fashion House Outlet Centre w Gdańsku
Zobacz sklepy w Fashion House Outlet Centre w Gdańsku
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Fashion House Outlet Centre w Piasecznie
Zobacz sklepy w Fashion House Outlet Centre w Piasecznie
Tagi: