- Jesteśmy
zadowoleni, że tak znana sieć modowa jak H&M dołączyła do naszych
obecnych najemców. Sieć H&M to jedna z największych marek modowych
na świecie i pierwszy sklep tej marki w naszym regionie, który będzie
doskonałym uzupełnieniem oferty skierowanej do klientów CH Bursztynowa - powiedział Roman Tomczak, prezes spółki Narev Inwestycje.
- Cieszymy się, że kolejna marka modowa
zdecydowała się otworzyć swój lokal w Ostrołęce. Jest to już drugi
wielkopowierzchniowy najemca z tego sektora w Galerii Bursztynowej - dodaje Tomasz Górski, starszy negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman
& Wakefield.
Szwedzka sieć odzieżowa H&M (Hennes & Mauritz) prowadzi
działalność w 53 krajach na terenie całego świata, będąc jednym z
liderów rynku wielkoformatowych marek modowych. Pierwszy sklep H&M w
Polsce powstał w 2003 r. W tej chwili firma sprzedaje swoje produkty w
123 lokalach na terenie całego kraju.
Oprócz H&M w Galerii Bursztynowej swoje sklepy mieć będą m.in.: Tesco, OBI, RTV Euro AGD, Reserved, Sinsay, Mohito, House, Cropp, Diverse, Martes Sport, CCC i Rossmann.
Tagi: