Francuska marka oferuje modne stroje dla całej rodziny w przystępnych cenach. Proponuje odzież dla każdego, bez wyjątku: kobiet, mężczyzn, dzieci, niemowląt, kobiet w ciąży oraz osób noszących większe rozmiary. Poza konfekcją w ofercie Kiabi można znaleźć szeroki wybór akcesoriów. Kolekcje projektowane są we Francji przez zespół 56 kreatorów mody. Marka zapewnia szeroką gamę usług, m.in. możliwość wymiany i zwrotu, bezpłatne przeróbki krawieckie oraz kącik dla dzieci. Przy okazji otwarcia nowego sklepu w Gdańsku, Kiabi wprowadza kartę lojalnościową, zapewniającą klientom jeszcze więcej korzyści.
W 2016 r. Kiabi planuje wzmocnić swoją pozycję we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Rosji, Maroku i na Malcie, przyspieszyć rozwój w Tunezji, Arabii Saudyjskiej i Afryce Subsaharyjskiej oraz uruchomić pierwszy sklep w Brukseli, stolicy Belgii.
Otwierając 25 nowych sklepów, z których 75% będzie zlokalizowanych poza Francją, Kiabi dąży do osiągnięcia w niedalekiej przyszłości pułapu 500 sklepów w różnych krajach świata. Do 2020 r. Kiabi planuje realizować 50% sprzedaży poza Francją.
Marka Kiabi powstała w 1978 r. na północy Francji. Obecnie posiada 468 sklepów w 12 krajach, w tym 110 poza terytorium Francji, co pozwala sieci osiągać obroty wynoszące 1,7 mld euro (2015 r.) oraz wzrost na poziomie 6,7%. Kiabi zatrudnia 8,7 tys. pracowników w 12 krajach.
Tagi: