Na początku grudnia w Warszawie ruszył drugi butik firmy Nespresso -
szwajcarskiego producenta kawy premium w kapsułkach. Otwarcie lokalu,
usytuowanego w warszawskim centrum handlowym przy alei Jana Pawła II 82, licznie przyciągnęło media,
partnerów, a nawet gwiazdy. Wszyscy goście wspólnie z przedstawicielami
firmy przecięli wstęgę, oficjalnie inaugurującą lokal. Specjalnie na tę
okazję oryginalny deser na bazie kawy przygotowała też polska MasterChef
- Beata Śniechowska. Gospodarzem wydarzenia był zespół nowego butiku,
który na co dzień tworzy atmosferę miejsca i dba o klientów.
Miłośnicy marki do tej pory mieli możliwość robienia zakupów tylko w
jednym butiku przy ulicy Nowy Świat w Warszawie oraz przez Internet i
aplikację mobilną. Wraz z nowym punktem w stolicy, zainaugurowanym po 7
latach od otwarcia pierwszego, Nespresso realizuje swoje plany rozwoju.
Jak mówią przedstawiciele firmy, nowa przestrzeń to podsumowanie sukcesu
firmy w Polsce. -
Podczas kilkunastu lat obecności Nespresso w
Polsce, tysiące Polaków pokochało naszą kawę. Ich entuzjazm do espresso
sprawił, że chcemy być jeszcze bliżej nich, otwierając kolejne punkty –
powiedział Michał Proszewski, szef Nespresso Polska. Zapowiedział też
pojawienie się butików we Wrocławiu i Krakowie. Jego zapał podzielali
Marco Zancolò oraz Koen van der Tol, przedstawiciele Nespresso którzy do
Warszawy przylecieli z centrali w Szwajcarii.
Podczas
uroczystego otwarcia goście mieli okazję obejrzeć nowy butik „od
podszewki”. Największe zainteresowanie wzbudziła ściana kawy, znajdująca
się przy kasach, w której ułożono aż 214 000 kapsułek. Oprowadzająca
gości po wnętrzu marketing manager marki - Joanna Turczyk, opowiedziała o
koncepcji butiku, wskazując poszczególne jego części: galerię maszyn,
kolekcję akcesoriów oraz miejsce dla klubowiczów Nespresso Club.
Wskazała też kącik recyclingu, gdzie kawosze mają możliwość oddać zużyte
kapsułki oraz bar degustacyjny, przy którym nie tylko mogą skosztować
można nowości, ale także zadać baristom każde, nawet najtrudniejsze
pytanie.
Goście mieli także okazję spróbować deseru polskiego
MasterChefa – Beaty Śniechowskiej. Biszkoptowe gâteau z nutą
pomarańczową na bazie kawy Ristretto posypane drobinkami jadalnego złota
zdobyło ogromne uznanie. Oprócz wykwintnego tortu odwiedzający butik
mieli okazję spróbować także nowych kaw z limitowanej edycji Variations
inspirowanych najlepszymi deserami.
Wśród przybyłych znaleźli się
też znani i lubiani - Kasia Klich i Żora Korolyov. Wprawdzie na
uroczystości nie pojawił się osobiście George Clooney, wieloletni
ambasador marki, ale z aprobatą mrugał z ekspozycji lokalu zaraz przy
wejściu.
Tagi: