Nowy lokal mieści się w uruchomionej właśnie galerii przy ul. Jana Matejki i ma powierzchnię 1000 m kw.. To już drugie delikatesy marki Alma w tym mieście. Dzięki stworzeniu kolejnej placówki, sieć Alma powiększyła się do 49 sklepów.
Klienci mogą wybierać spośród ponad 10 tys. produktów z pełnego asortymentu Delikatesów Alma. Ofertę wyróżnia szczególnie urozmaicony wybór produktów świeżych.
W nowym sklepie Alma można kupić wyroby marki Krakowski Kredens, sporządzane w nawiązaniu do galicyjskiej tradycji kulinarnej oraz z linii Food&Joy, skierowanej przede wszystkim do młodych nabywców, szukających dobrej relacji pomiędzy produktem a ceną.
Spółka Alma Market S.A. powstała w Krakowie w 1991 roku, a od 28 lipca 1994 roku notowana jest na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Głównym przedmiotem działalności Spółki jest handel artykułami branży FMCG (Fast Moving Consumer Goods), poprzez sieć delikatesów Alma.
Strategia sieci delikatesów Alma koncentruje się na sprzedaży produktów spożywczych najwyższej jakości, pochodzących od sprawdzonych dostawców lokalnych i zagranicznych. Asortyment obejmuje ponad 60 tysięcy produktów, w tym ponad 3 tysiące pochodzących z importu własnego, dostępnych w Polsce wyłącznie w sieci delikatesów Alma.
Tagi: