Drogerie Natura, jedna z największych polskich sieci drogeryjnych, intensywnie rozwijają rozpoczęty w 2017 roku projekt Smart Remodelingów, które obejmują coraz więcej placówek w całej Polsce. Realizowane działania mają na celu modernizację drogerii pod kątem dopasowania ich do nowej identyfikacji wizualnej, renowację wnętrz i wprowadzenie nawigacji po kategoriach produktowych.
Misją sieci Natura jest bycie jak najbliżej klientów, dlatego poza starannym doborem lokalizacji, powierzchni sklepowej i asortymentu, a także dbaniem o podnoszenie kompetencji personelu, firma stale modernizuje wystrój drogerii. Zainicjowany na początku roku program Smart Remodelingów stopniowo obejmuje kolejne placówki w całej Polsce. W ciągu pierwszego półrocza Natura zmodernizowała 60 drogerii.
Remodelingi mają na celu dopasowanie przestrzeni drogerii do potrzeb klientów i ułatwienie im sprawnego poruszania się w jej wnętrzu. Nowe, przejrzyste oznakowanie działów, liczne banery informacyjne i wyraziste, kontrastujące kolory zapewniają szybkie dotarcie do poszukiwanych kosmetyków. Wyraźny podział na cztery główne strefy – włosy, makijaż, pielęgnacja i perfumeria – znacznie ułatwia orientację w asortymencie drogerii i skraca czas zakupów.