Drogerie Natura prowadzą dialog z internautami

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-01-10 | 13:00
Drogerie Natura, druga co do wielkości sieć sprzedaży produktów kosmetyczno–drogeryjnych w Polsce, stawia na komunikację internetową. Zdaniem Iwony Borkowskiej, Internet Project Manager sieci, taka forma komunikacji umożliwia najszybsze przekazywanie treści oraz pozyskiwanie bezpośrednio od klientów informacji niezbędnych do rozwoju firmy.
Głównym założeniem wdrożonej strategii komunikacji internetowej sieci było skupienie społeczności wokół serwisu internetowego marki, który miał na celu doradztwo kosmetyczne. W 2009 r. w ramach serwisu został uruchomiony Klub Natura, który spotkał się z pozytywnym odbiorem internautek, tworząc społeczność zarejestrowanych w nim użytkowniczek.
Klub Natura stanowi doskonały nośnik informacji zwrotnej. Internauci przekazują Drogerii swoje sugestie i spostrzeżenia dotyczące zarówno serwisu internetowego, jak również samych sklepów. To dzięki użytkownikom sieć Drogerie Natura zbiera i analizuje wszystkie uwagi na temat działań i treści zamieszczanych w serwisie internetowym, ofercie handlowej oraz wskazówki związane z poprawą jakości obsługi w sklepach.
Sieć Drogerie Natura, poza silnie rozbudowanym serwisem internetowym, prowadzi aktywność na portalu społecznościowym Facebook. Komunikacja poprzez Facebook’a daje możliwość informowania o akcjach prowadzonych w poszczególnych drogeriach, bieżącej ofercie, aktualnych promocjach. Przede wszystkim jednak tego typu narzędzie umożliwia swobodny dialog z klientami - internautami, obecnymi poprzez przeprowadzanie różnego rodzaju akcji, konkursów i szybką reakcję na pojawiające się zapytania.
- Drogerie angażują się również w innego rodzaju serwisy, w przeważającej mierze adresowane do kobiet, z racji grupy docelowej sieci. Ostatnio jednak coraz częściej w dyskusje prowadzone na forach internetowych angażują się również panowie, co oznacza, że grupa serwisów internetowych, na których udziela się sieć Drogerii Natura ulegnie poszerzeniu – komentuje Iwona Borkowska - Właśnie dzięki zaangażowaniu internautów sieć posiada możliwość tworzenia czegoś wspólnie, co będzie wiarygodne i satysfakcjonujące dla obu stron - dodaje.
Zobacz salony Drogerii Natura w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Drogerii Natura
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Drogerie Natura prowadzą dialog z internautami

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.