Oprócz drogerii stacjonarnych sieć prowadzi drogerię internetową pod adresem www.drogerienatura.pl, w której odnotowuje trzykrotny wzrost sprzedaży rok do roku. E-drogeria cieszy się dużym zainteresowaniem szczególnie ludzi młodych, ceniących sobie możliwość dokonania zakupów w szybkim czasie i z dowolnego urządzenia mobilnego. 7 lipca 2016 roku uruchomiony został także program lojalnościowy Klub Natura, do którego przystąpiło już ponad 700 000 członków. Klubowicze mogą korzystać z licznych benefitów, takich jak m.in.: niższe ceny z kartą, dedykowane oferty specjalne, porady profesjonalistów, czy pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o bieżących nowościach i akcjach specjalnych.
Natura rozpocznie oficjalne obchody 20-lecia działalności na polskim rynku 3 sierpnia 2017 r. Sieć przygotowała dla klientów liczne urodzinowe oferty, m.in.: loterię z pulą 10 tys. nagród losowanych co tydzień i co miesiąc, w tym nagrodą główną – przyjaznym dla środowiska samochodem hybrydowym Toyota Yaris, a także Roadshow po 9 nadbałtyckich miejscowościach ze specjalnym Natura Beauty Bus-em, atrakcyjne promocje, rabaty na zakupy oraz konkursy w drogeriach stacjonarnych i w mediach społecznościowych.