To był dobry rok dla Drogerii Natura. Dynamiczny rozwój, nowoczesne zmiany wizerunkowe i intensywne otwarcia nowych placówek na terenie całego kraju umocniły pozycję rynkową Natury i wyróżniły ją na tle konkurencji. Obecnie sieć posiada ponad 270 salonów zarówno w dużych aglomeracjach miejskich, jak i małych miasteczkach.
Pod koniec roku Drogerie Natura nie zamierzają zwalniać tempa, na grudzień zaplanowane zostały otwarcia trzech nowych placówek. 11 grudnia drogeria pojawiła się przy Placu Piastowskim 30 w Chojnicach, a dzień później na ulicy Świętojańskiej 6 w Pułtusku. Ostatnie otwarcie będzie miało miejsce 18 grudnia w Zakopanem przy Krupówkach. Nowa lokalizacja będzie reprezentowała zupełnie nową jakość marki, jako pierwszy w Polsce salon o formacie lifestylowym.Taki format zakłada pojawienie się strefy animacyjnej gdzie będzie można skorzystać z porad dotyczących makijażu i pielęgnacji, strefę komfortu dla panów czekających na kupujące panie czy też ekrany LCD gdzie emitowane będą spoty i filmy reklamowe.
Drogerie Natura działają na polskim rynku już 18 lat. W tym czasie klienci obdarzyli markę ogromnym zaufaniem i sympatią. Na sukces sieci składają się przede wszystkim szeroki wybór asortymentu, profesjonalna obsługa klienta oraz ciągłe inwestycje w nowe salony. Kilkukrotnie przyznane marce Godło Jakości Obsługi Klienta oraz zdobyty w 2014 i 2015 roku Certyfikat Superbrands tylko potwierdzają te atuty.
Tagi: