Dynamicznie rośnie liczba nowych salonów Drogerii Natura. Sieć obecnie liczy 265 punktów, a do końca roku planowane jest otwarcie 8 nowych punktów, m.in. w Łodzi i Warszawie. Nowe salony powstają zarówno w centrach handlowych, jak i wolnostojących lokalach, w większych miastach oraz w mniejszych miejscowościach.
Tak intensywny rozwój jest efektem przejęcia – w sierpniu ubiegłego roku – Sieci Drogerii Natura przez spółkę CEPD należącą do Grupy Pelion. Spółka prowadzi negocjacje w zakresie wynajmu powierzchni dla lokalizacji sklepów własnych, a także rozwija pakiet wsparcia marketingowego skierowany do inwestorów zainteresowanych opcją współpracy w systemie agencyjnym.
–
Wiemy, że Polacy cenią rodzime marki, dlatego bardzo dbamy o jakość dostępnych u nas produktów. Oferujemy rozwiązania dostępne cenowo również dla mniej zamożnego konsumenta. Mocną stroną Drogerii Natura jest także profesjonalne podejście do Klientów, zarówno na poziomie jakości obsługi, jak i komfortu robienia zakupów – mówi Wojciech Janiak, prezes spółki.
Tagi: