Perfumeria Douglas prawie dwukrotnie zwiększyła swoją powierzchnię w warszawskim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Głębockiej. Jednocześnie lokal został gruntownie zmodernizowany i przearanżowany, a od 1 lipca br. jest otwarty dla klientów.
Perfumeria Douglas powiększyła zajmowaną dotychczas powierzchnię prawie dwukrotnie - ze 128 do 229 m kw. Nowy koncept sklepu w sposób nowoczesny łączy prezentację marek z częścią usługową i najnowszą technologią. Perfumeria w nowej odsłonie oferuje klientom jeszcze większy niż do tej pory asortyment polskich i światowych marek kosmetycznych, obejmujący ponad 40 tys. produktów oraz 300 brandów, w tym aż 70 na wyłączność (m.in. Balmain, Michael Kors, Tom Ford, Sensai, Yonelle, Douglas Home SPA, Douglas Make-up i Collistar). Klienci mają do dyspozycji również szeroki wachlarz usług, obejmujący m.in. indywidualne konsultacje makijażowe, pielęgnacyjne i zapachowe czy bezpłatny makijaż flash.
Tagi: