Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka otrzymało nominację do prestiżowej nagrody Solal Marketing Awards. Uznanie Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych, która przyznaje nagrody, zdobył event Domoteka Design Days.
Event Domoteka Design Days, który odbywał się w warszawskiej Domotece przez cztery majowe weekendy 2010 roku, został nominowany w kategorii Cause Related Marketing (marketing społecznie zaangażowany). Ten niezwykły event kulturalny, będący połączeniem targów sztuki, mody i designu, pełnił rolę edukacyjną, promował młodych polskich twórców, a także stanowił okazję do obcowania z najnowszymi trendami w fotografii, malarstwie, rzeźbie, modzie i akcesoriach oraz aranżacji wnętrz. Każdy z weekendów Domoteka Design Days miał inny temat przewodni (weekend ze sztuką, weekend z modą, weekend z dodatkami, weekend z wyposażeniem wnętrz), a dodatkową ich atrakcją były spotkania z uznanymi polskimi twórcami oraz konkursy, w których co tydzień można było wygrać nagrody stworzone przez artystów.
Domoteka o Solal Marketing Award rywalizuje z eventem „Getting Healthy”, zorganizowanym przez lizbońskie centrum Armazéns do Chiado.
ICSC Solal Marketing Awards, przyznawane są przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych od 1977 roku. W konkursie nagradzane są najlepsze, najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w Europie. W 2009 roku Domoteka otrzymała w tym prestiżowym konkursie nagrodę Silver Solal Award za event Domoteka Design Night, którego gościem honorowym był Karim Rashid.
Do tegorocznego konkursu napłynęło 177 zgłoszeń z całej Europy. Zwycięzców konkursu ICSC Solal Marketing Awards poznamy 7 kwietnia 2011 roku podczas corocznej gali towarzyszącej ICSC Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC, która w tym roku odbędzie się w Stambule.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Domotece
Tagi: