O 9% do 49 mln zł zwiększyły się we wrześniu br. obroty Grupy Redan w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Zdecydowanie najszybciej rośnie sprzedaż online, która w segmencie dyskontowym TXM w minionym miesiącu zwiększyła się o ponad połowę.
Grupa Redan we wrześniu br. osiągnęła 49 mln zł przychodów, czyli o 9% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez pierwszych dziewięć miesięcy tego roku obroty wyniosły łącznie 430 mln zł i były wyższe o 12% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec września wyniosła 130 tys. m kw., co oznacza wzrost o 14% w odniesieniu do września 2015 r.
-
Osiągnięty we wrześniu poziom sprzedaży oceniamy jako przeciętny. Słoneczna i ciepła pogoda utrzymująca się w minionym miesiącu ograniczyła liczbę odwiedzin klientów w sklepach i nie dawała koniecznego impulsu zakupowego dla kolekcji jesiennej. Zadowoleni jesteśmy natomiast z rozwoju sprzedaży w sklepach internetowych. W szczególności wysoką dynamikę notujemy w sklepie www.txm24.pl w segmencie dyskontowym, w którym w ujęciu rok do roku obroty wzrosły o ponad połowę - powiedział Bogusz Kruszyński, prezes Zarządu spółki Redan.
Sieć dyskontowa TXM we wrześniu br. uzyskała 30 mln zł obrotów, czyli o 15% więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Z tego przychody zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl wzrosły o 52% r./r. do 1 mln zł. Narastająco od stycznia do września br. przychody TXM w ujęciu r./r. poprawiły się o 20% i wyniosły 260 mln zł, w tym kanał e-commerce zapewnił 6 mln zł obrotów (wzrost o 51% r./r.). Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 378 sklepów własnych o łącznej powierzchni 88,7 tys. m kw. i była o 22% większa niż na koniec września 2015 r.
W segmencie modowym wrześniowa sprzedaż towarów sięgnęła 18 mln zł i była wyższa o 1% niż rok wcześniej. Z tego sklepy online www.topsecret.pl oraz www.topsecret.ua wypracowały obroty na poziomie 2 mln zł, co oznacza szesnastoprocentową poprawę. W ujęciu narastającym obroty od początku roku wyniosły 170 mln zł i były o 2% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Natomiast sklepy internetowe osiągnęły trzynastoprocentowy wzrost do 24 mln zł. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec września br. miały łączną powierzchnię 41,2 tys. m kw., czyli na identycznym poziomie co we wrześniu 2015 r.
Redan jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach grupy kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży.
Tagi: