Dom Handlowy Renoma od dwóch lat przechodzi rekomercjalizację i stale się rozwija. Inwestor, Griffin Real Estate, główny nacisk kładzie na stworzenie wyjątkowej i unikalnej na skalę Wrocławia oferty modowej. Statystyki potwierdzają, że obrana przez inwestora strategia przynosi oczekiwane efekty:
- powierzchnia handlowa Renomy jest obecnie wynajęta w 100 proc.;
- odwiedzalność wzrosła średnio o 4,6% w stosunku do 2013 roku;
- w roku 2014 Renomę̨ odwiedziło 7,2 mln osób;
- obroty wrocławskiego domu handlowego PLN/m² także wzrosły, średnio o 4% wobec 2013 roku.
Tylko w minionym roku w Renomie przedłużono 13 umów najmu i otwarto 25 nowych punktów handlowych. Wśród nich znajdują się m.in. salony takich marek jak: Marc Cain, Wólczanka, Mohito, Gavel, S’portofino, Piazza Di Moda, Lavard, Swiss, WorldBox, Rage Age, ORSKA, Reserved, Tous, Marella, Trussardi Jeans, Design Market i Lofhome z oryginalnymi dodatkami i wyposażeniem wnętrz. Otwarto też włoską restaurację Sycylia oraz pierwszą w Renomie aptekę - Cosmedica. Natomiast część biurowa, o powierzchni ponad 10,5 tys. m kw., będzie nadal wynajmowana przez amerykański koncern Hewlett-Packard.
Postawienie na marki prestiżowe, ale jeszcze nieobecne na wrocławskim rynku handlowym, czynią̨ z Renomy obiekt bezkonkurencyjny wobec pozostałych galerii w mieście. –
Aż 28 brandów ma swoje butiki tylko u nas, a wśród nich jest ostatnio otwarty salon polskiej marki Hexeline. Starannie dobieramy Najemców i uzupełniamy ofertę o oryginalne produkty, tak aby każdy klient, szczególnie ten najbardziej wymagający, znalazł coś dla siebie – mówi Edyta Bobek, dyrektor ds. wynajmu w Griffin Real Estate.
DH Renoma to nie tylko miejsce do robienia zakupów, ale także do szukania dobrego stylu. –
W ubiegłym roku zorganizowaliśmy cykl spotkań ze stylistami, którzy dokonali wielu efektownych metamorfoz wśród naszych klientek. Nawiązaliśmy także współpracę z blogerami modowymi, którzy przygotowali ciekawe stylizacje w oparciu o ofertę butików dostępnych w Renomie – mówi Barbara Wójcik, dyrektor DH Renoma.
Dom Handlowy położony przy ul. Świdnickiej to jednak nie tylko oferta modowa. Renoma razem z Griffin Art Space wspiera sztukę i wydarzenia kulturalne. W tym roku w przestrzeniach galerii odbyły się m.in. dwie wystawy: Istvana Kantor Media Revolt oraz Rysopis. Renoma była także mecenasem i głównym sponsorem spektaklu w reżyserii Mai Kleczewskiej „Cienie. Eurydyka mówi:”. Po raz kolejny na dachu domu handlowego zorganizowano też Kino Letnie, które jak co roku cieszyło się dużym zainteresowaniem.